تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص): هرگاه سفره پهن مى‏شود، چهار هزار فرشته در اطراف آن گرد مى‏آيند. چون بنده ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815436433




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آماده‌باش پلیس در کربلا


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
آماده‌باش پلیس در کربلا




پس از تهديدات هفته جاري داعش مبني بر هدف قرار دادن شهرهاي مقدس عراق، پليس کربلا تدابير ويژه نظامي در اين شهر اعمال کرد.





خبرگزاری فارس: پس از اينکه «ابوبکر بغدادي» سرکرده گروهک داعش تهديد کرد وارد کربلا خواهد شد و مراقد ديني آن را نابود خواهد کرد «غائم المنکوشي» مدير پليس کربلا افزايش تدابير امنيتي در اين شهر را اعلام کرد.

بر اساس گزارش وبگاه خبري «السومريه»، اينگونه تهديدات بغدادي جديد نيست اما پليس کربلا اين بار تدابير شديد امنيتي را اعمال و تا کنون 6 فرد مشکوک را بر اساس ماده چهاد تروريسم بازداشت کرده است.

المنکوشي در سخناني گفت: استان کربلا يک استان مرزي و داراي مرزهاي وسيعي است و طرح کنوني براي حمايت از آن ويژه و شامل تمرکز بر تمام مناطق و پوشش امنيتي آنهاست.

وي افزود: گروه‌هاي از نيروهاي «حشد شعبي» (ارتش مردمي) در مرزهاي غربي کربلا مستقر شده‌اند و آماده دفاع از کربلا در مقابله هر حمله احتمالي داعش هستند.

شبکه رسمي عراق نيز با انتشار گزارشي تصويري، نظر برخي ساکنان کربلا را جويا شد. يک شهروند استان کربلا در پاسخ به اين تهديد داعش گفت: ابوبکر البغدادي کيست که بخواهد کربلا را تهديد کند؟. شهروند ديگري گفت: مردم براي دفاع از مقدسات خود آماده‌اند.

گروهک تکفيري داعش هفته جاري با اننتشار ويدئويي مدعي شد شهرهاي شيعه نشين کربلا را مورد هدف قرار خواهد داد.






تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن