تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 27 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):مومن برای مومن برکت و برای کافر، اتمام حجت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806717273




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بیان نظرات و دغدغه های نمایندگان احزاب هرمزگان


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: بیان نظرات و دغدغه های نمایندگان احزاب هرمزگان بندرعباس- ایرنا- نمایندگان و دبیران احزاب فعال در هرمزگان در نشستی با استاندار نظرات و دغدغه های خود را بیان کردند.


به گزارش روز پنجشنبه خبرنگار ایرنا از روابط عمومی استانداری هرمزگان،نماینده جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در هرمزگان در این نشست گفت: امیدواریم در سال جاری با توجه به عنوان سال وحدت میان دولت و ملت بیشتر شود.
پرویز سالاری افزود: نظام جمهوری اسلامی، نظام مردم سالاری دینی است و احزاب نیز در جریان سازی و افزایش مشارکت در عرصه های مختلف نقش مهمی ایفا می کنند که امیدواریم در سال جاری شاهد برگزاری انتخاباتی پرشور باشیم.
محمد دریانوس نماینده خانه کارگر و حزب اسلامی کار در هرمزگان نیز در ادامه اظهار داشت: جامعه کارگری حدود نیمی از جمعیت استان هرمزگان را تشکیل می دهد که در عرصه های مختلف نقش مهمی ایفا می کنند و ما تلاش می کنیم از جامعه کارگری در مجلس و دیگر مناصب نیروها و نمایندگانی داشته باشیم.
نماینده جامعه روحانیت مبارز هرمزگان نیز عنوان کرد: در مسائل سیاسی باید تقوای سیاسی را رعایت کنیم و جامعه روحانیت مبارز استان هرمزگان در جهت تحقق خواسته های مقام معظم رهبری گام برخواهد داشت.
در بخش دیگری از این نشست دبیر حزب اعتماد ملی هرمزگان و عضو مجمع مشورتی استان، گفت: چنین جلساتی باید بیشتر برگزار شود و امروز ما در دوران طلایی قرار داریم که تمامی ارکان نظام هماهنگی دارند و شاهد حاکمیت دوگانه و یا افراطی گری نیستیم.
محمود رئوفی ادامه داد: نیازمند تشکیل جبهه متحد سیاسی و اجتماعی و فرهنگی در استان هستیم که مسائل استان را به خوبی پیگیری کند و رقابتی ایجاد شود تا نیروهای جدید و خوبی از هرمزگان به مجلس بروند.
دبیر حزب کارگزاران سازندگی هرمزگان نیز در این جلسه بیان داشت: این جلسات باید دارای موضوع و خروجی مناسب باشد و نیاز است از احزاب نظرخواهی و به آنها بها داده شود.
موسی کهوری نژاد بندری گفت: یکی از مشکلات در گذشته این بوده که هیات های اجرایی استانی و شهرستانی انتخابات در هر دولت از گروه خاصی انتخاب شده اند در حالی که افراد معتمد و خوبی در هرمزگان داریم که می توان از آنها استفاده کرد.
در ادامه ناصر احمدی دبیر حزب مردم سالاری استان هرمزگان گفت: احزاب ضمن بیان مشکلات در این جلسات راهکارهای مناسب برای رفع مشکل را نیز ارائه دهند.
علیرضا درویش نژاد دبیر مجمع فرهنگیان اسلامی هرمزگان در ادامه عنوان کرد: در مدت اخیر چالشی در حوزه سیاسی استان نداشته ایم که ناشی از نگاه دولت تدبیر و امید برای ایجاد فضای باز و فعالیت احزاب بوده و ما برای برگزاری انتخاباتی باشکوه نیز تعاملی سازنده خواهیم داشت.
دبیر جمعیت زنان نواندیش مسلمان هرمزگان نیز اظهار داشت: این حزب نوپا و تازه تاسیس یکی از اعضای شورای هماهنگی اصلاح طلبان کشور است.
هدی صالحی گفت: ما از بین زنان واجد شرایط نامزدهایی برای انتخابات مجلس خواهیم داشت و به دنبال مشارکت بیش تر مردم در انتخابات هستیم و امیدواریم حداقل 30 درصد مجلس آینده را زنان تشکیل دهند.
در ادامه آناهیتا احترامی مسئول مجمع زنان اصلاح طلب استان هرمزگان تصریح کرد: زنان با وجود داشتن نیمی از جمعیت کشور در حوزه های مدیریتی به این حد مورد توجه قرار نگرفته اند که امیدواریم در این راستا تلاش شود.
نماینده جبهه پیروان خط امام و رهبری در هرمزگان نیز بیان داشت: ما نگران انتخابات آینده نیستیم چون تا کنون تمامی انتخابات ها در نظام اسلامی تحت حمایت تمامی اقشار جامعه برگزار شده و امور سیاسی باید به دست احزاب سپرده شود.
ابراهیم معتمدی در ادامه به بیان برخی مشکلات و خواسته های مردم هرمزگان پرداخت و افزود: احداث زائرسرای مردم هرمزگان در مشهد مقدس از جمله این خواسته هاست و همچنین بسیاری از مردم توقع دارند نگذاریم بیش تر از این صنایع در بندرعباس متمرکز شود که این امر مشکلات بسیاری را ایجاد می کند.
نماینده حزب موتلفه اسلامی در هرمزگان نیز اظهار داشت: در زمینه منافع ملی و توسعه هرمزگان همه باید یکدل و یک زبان باشیم که در خصوص مساله جداسازی مناطقی از شهرستان گاوبندی برای اولین بار احزاب هرمزگان بر سر یک موضوع مهم به توافق رسیدند و متحد شدند.
علی سلیمی افزود: قانون احزاب دارای مشکلاتی است و هرکس به قدرت می رسد می تواند حزب خود را بالا ببرد و دیگری را پایین بیاورد که امیدواریم در بحث احزاب در هرمزگان بتوانیم خانه احزاب را تشکیل دهیم که همه بتوانند در آن مباحث تخصصی را با یکدیگر بررسی کنند.
سلیمی خاطرنشان کرد: امروز فضای مجازی جایگزین فعالیت احزاب سیاسی شده که در جامعه موج ایجاد می کند و باید تدبیری اندیشیده شود تا پاسخگوی ابهامات مردم و جوانان باشیم.
حسین بهرامی نماینده حزب توسعه و عدالت اسلامی در هرمزگان نیز گفت: ما در عرصه انتخابات آنچه که وظیفه است را با جان و دل اجرا خواهیم کرد.
در بخش دیگری از این نشست مشاور رسانه ای استاندار هرمزگان، عنوان کرد: ما می خواهیم فضای رسانه ای استان هرمزگان را به سمت ایجاد نشاط و امید آفرینی در مردم هدایت کنیم.
علیرضا خورشیدزاده ادامه داد: احزاب و گروه های سیاسی نقش مهمی در افزایش مشارکت مردم در انتخابات دارند و باید ابتکار عمل فضای رسانه ای را به دست بگیرند.
در این نشست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان با بیان اینکه امسال دو انتخابات مهم در سطح استان و کشور برگزار می شود، بیان داشت: احزاب سیاسی موتور محرکه فعالیت سیاسی هستند و از آنها انتظار داریم با دید باز منجر به ایجاد نشاط سیاسی در جامعه شوند.
بهروز اکرمی اضافه کرد: ما به عنوان دولت می توانیم بسترساز و تسهیل کننده باشیم و کارکرد احزاب فعالیت سیاسی است و به هر میزانی که احزاب فعال تر باشند انتخاب مردم هم بهتر خواهد بود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: احزاب در ایجاد بستر پرشور و نشاط انتخاباتی در استان کمک کنند.
مسعود پاکزاد مشاور استاندار هرمزگان در حوزه روابط عمومی و امور بین الملل نیز بیان داشت: استاندار هرمزگان در 18 ماه گذشته این استان را در فضایی آرام اداره کرده و این جلسه نیز برای استفاده از نظرات مشورتی احزاب مختلف تشکیل شده است.
6048/7198



31/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن