تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):در روز جمعه هيچ عملى برتر از صلوات بر محمد و خاندان او (ع) نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819995454




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دارندگان خودروهای سایپا خرید و فروش لوازم یدکی تقلبی را گزارش کنند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مدیرعامل سایپا یدک: دارندگان خودروهای سایپا خرید و فروش لوازم یدکی تقلبی را گزارش کنند اصفهان - ایرنا - مدیرعامل شرکت سایپا یدک مردم خواست درصورت مشاهده لوازم و قطعات تقلبی خودروهای ساخت شرکت سایپا مراتب را به نمایندگی های شرکت سایپا یدک گزارش و پیگیری کنند.


به گزارش ایرنا، مصطفی وحیدزاده چهارشنبه شب در حاشیه برگزاری نمایشگاه بین المللی قطعات، مجموعه ها و صنایع وابسته خودرو در اصفهان به خبرنگاران گفت: مردم برای اطمینان از کیفیت و استاندارد بودن این قطعات ، بارکد درج شده بر روی جعبه محصول را به شماره 50001813 پیامک کنند.
وی با اشاره به اینکه تعدادی از حوادث ناگوار رانندگی بر اثر استفاده از قطعات تقلبی و غیر استاندارد اتفاق افتاده است، تصریح کرد: برخی از قطعات یدکی تقلبی با قیمتی ارزان در بازار عرضه می شود و ارزان بودن این قطعات گاهی به بهای جان سرنشینان خودروها منجر شده است.
وی درباره چگونگی برخورد با توزیع کنندگان قطعات تقلبی خودروهای ساخت سایپا نیز گفت: تعامل خوبی را با دستگاه قضایی برای برخورد با توزیع کنندگان قطعات تقلبی برقرار کرده ایم و تاکنون تعداد زیادی از توزیع کنندگان این لوازم تقلبی را شناسایی و به مراکز قضایی معرفی کرده ایم.
وحیدزاده شمارنمایندگی های مجموعه سایپا و سایپا یدک در استان اصفهان را 60 نمایندگی اعلام کرد و گفت: به تازگی یک نمایندگی مرکزی در استان اصفهان ایجاد شده است تا به مسائل مربوط به کیفیت قطعات سایپا یدک در استان های یزد، چهارمحال و بختیاری و یزد را رصد کند.
دهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، مجموعه ها و صنایع وابسته خودرو عصر چهارشنبه در اصفهان گشایش یافت.
/ 6022 / 2093



31/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن