تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه سفره پهن مى‏شود، چهار هزار فرشته در اطراف آن گرد مى‏آيند. چون بنده بگويد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812960816




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معلمان مولف در سراسر کشور شناسایی می شوند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیر عامل انتشارات مدرسه: معلمان مولف در سراسر کشور شناسایی می شوند خبرگزاری پانا: مدیر عامل انتشارات مدرسه گفت : ما به دنبال شناسایی معلمان مولف هستیم تا تسهیلاتی را فراهم سازیم که آنان با ابتناء بر مقتضیات محلی و استانی بتوانند کتابهای آموزشی ،کمک آموزشی را تالیف نمایند.
۱۳۹۴ پنج شنبه ۳۱ ارديبهشت ساعت 09:46

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا، سیداحمد حسینی مدیرعامل انتشارات مدرسه در گردهمایی روسا و کارشناسان ادارات اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش سراسر کشور در شیراز ،با اشاره به تاریخچه انتشارات مدرسه گفت:انتشارات مدرسه به عنوان بخشی از سازمان پژوهش عهده دار تهیه و تدوین و تولید بسته های آموزشی ،کتاب کار،کتاب های کمک آموزشی و همه موادی که امر آموزش را تسهیل می کنند گردیده است.
حسینی با اشاره به فرایند تولید کتابهای درسی افزود:آموزش و پرورش 1100 عنوان کتاب درسی در تیراژ125 میلیون جلد کتاب تولید می کند
وی در باره تبلیغ برخی از کتابهای کمک آموزشی غیراستاندارد در رسانه ملی گفت: در خلاء عدم حضور ناشران رسمی آموزش و پرورش برخی ناشران با انگیزه های مادی و منفعت طلبانه اقدام به تولید کتابهای کمک آموزشی می نمایند.
حسینی در باره راهکار آموزش و پرورش برای کنترل تولید این گونه کتاب ها گفت: در مدیریت کتاب های کمک آموزشی تولید کتاب های با کیفیت در انتشارات رسمی آموزش و پرورش که مورد وثوق و اطمینان خانواده ها هستند ، مهم تر ازروش های حقوقی و قضایی است .
مدیرعامل انتشارات مدرسه تصریح کرد: ما به دنبال شناسایی معلمان مولف هستیم تا تسهیلاتی را فراهم سازیم که آنان با ابتناء بر مقتضیات محلی و استانی بتوانند کتابهای آموزشی ،کمک آموزشی را تالیف نمایند و از مسئولان ادارات اطلاع رسانی و روابط عمومی می خواهم کمک کنند تا معلمان مولف علاقه مند شناسایی و در کارگاه هایی که با حضور مولفان کتابهای درسی تشکیل می شود شرکت نمایند.
وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران و استقبال مردم تصریح کرد: انتشارات مدرسه با 2500 عنوان کتاب و تولید کتابهای پایه های اول تا نهم به صورت الکترونیکی آمادگی دارد با کمک شما نمایشگاه هایی را در استان ها برگزار نماید .
حسینی با اشاره به این که مفاخر و چهره های مشهور استانها از سرمایه های ملی کشورمان محسوب می شوند اظهارکرد:از شما می خواهم چهره ها و مشاهیر و افراد اثر گذار ا ستان خود را احصاء و شناسایی کنید و ما در انتشارات مدرسه آمادگی داریم این چهره ها و افراد مشهور استان ها را به صورت کتاب به دانش آموزان معرفی کنیم .
مدیرعامل انتشارات مدرسه در پایان به بیان برخی اقدامات در حوزه آموزش مهارتهای کامپیوتر پرداخت و گفت: بنیاد ICDL این مهارت ها را در اختیار عموم قرار می دهد و توانسته است مهارتهای هفتگانه را به بیست مهارت کامپیوتری افزایش داده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن