تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به خداوند امیدوار باش، امیدی که تو را بر انجام معصیتش جرات نبخشد و از خداو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819073288




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تجمع دانشگاهیان بندرگز در اعتراض به جنایات آل سعود در یمن


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: تجمع دانشگاهیان بندرگز در اعتراض به جنایات آل سعود در یمن گرگان - ایرنا - دانشجویان شهرستان بندرگز واقع در غرب استان گلستان در تجمعی اعتراض آمیز جنایات وحشیانه آل سعود در یمن را محکوم کردند.


دانشجویان دانشگاه های آزاد اسلامی، پیام نور و غیرانتفاعی بندرگز در این تجمع شعارهای مرگ بر وهابی، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا و مرگ بر آل سعود سر دادند.
در این تجمع رییس دانشگاه آزاد بندرگز ضمن محکوم کردن جنایات تاسف بار آل سعود در یمن گفت: حاکمان دست نشانده بیگانگان که هیچ جایگاهی نزد مردم خود ندارند امروز با پشتیبانی آمریکا و اسرائیل به جان ملت مظلوم یمن افتاده اند.
دکتر سورنا نسیمی افزود: در حالی که امروز جهان اسلام بیش از همیشه احتیاج به اتحاد، وحدت و همبستگی دارد اما متاسفانه حاکمان حلقه به گوش و بی بصیرت عربستان اهداف استکبار جهانی را در منطقه که همان کشتار مسلمانان و اختلاف انداختن بین جامعه اسلامی است اجرا می کنند.
وی از سکوت مجامع بین المللی در مقابل تهاجمات عربستان به یمن انتقاد کرد و افزود: کودکان یمنی به چه گناهی باید زیر بمباران رژیم آل سعود به خاک و خون کشیده شوند، آنانی که دم از حقوق بشر می زنند، کجایند؟
به گزارش چهارشنبه دانشگاه آزاد بندرگز، در ادامه تجمع کنندگان با امضاء طوماری از مجامع بین المللی خواستند نسبت به مظلومیت مردم یمن احساس مسئولیت کنند.
در پایان این تجمع دانشجویی بیانیه ای نیز علیه جنایات آل سعود و حمایت از مردم مظلوم یمن قرائت شد.
در بخشی از این بیانیه آمده است: ما دانشگاهیان شهرستان بندرگز در این تجمع ضمن حمایت از مردم مظلوم یمن همبستگی خود را با آنان اعلام می کنیم و خواستار محاکمه عوامل این جنایات به عنوان جنایتکار جنگی هستیم.
عربستان با ائتلاف 9 کشور عربی منطقه به جز عمان از ششم فروردین سال جاری حملات گسترده ای علیه فقیرترین کشور عربی منطقه به اجرا گذاشت تا عبد ربه منصور هادی رییس جمهوری فراری و مستعفی یمن را به حاکمیت بازگرداند و از قدرت گرفتن انقلابیون مردمی که امنیت شهرهای آن کشور را تامین می کنند، جلوگیری کند.
کارشناسان، حمله های عربستان به یمن و محاصره مردم این کشور را به جنایات رژیم صهیونیستی در قبال ساکنان غزه، تشبیه کرده اند.
شهرستان بندرگز با افزون بر 50 هزار نفر جمعیت در فاصله 42 کیلومتری غرب گرگان مرکز استان گلستان واقع است.
7464/6159






30/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 92]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن