تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن كم خوراك است و منافق پرخور.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820325269




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معارفه مدير کل جديد فرودگاه هاي استان فارس انجام شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۱۹:۱۷ب.ظ)
با حضورمديرعامل شرکت فرودگاه هاي کشور؛ معارفه مدير کل جديد فرودگاه هاي استان فارس انجام شد موج - شيراز – با حضورمديرعامل شرکت فرودگاه هاي کشور رضا بديعي فرد به عنوان مدير کل جديد فرودگاه هاي استان فارس معرفي شد.
به گزارش خبرگزاري موج، مدير عامل شرکت فرودگاه هاي کشور ظهر چهارشنبه در مراسم توديع و معارفه مديران کل فرودگاه هاي استان فارس، با اشاره به وضعيت فرودگاه بين المللي شيراز گفت: فرودگاه شهيد آيت الله دستغيب در کشور داراي جايگاه خاصي است که خوشبختانه طي چند سال گذشته تغييرات مثبتي در آن ايجاد شده است.
مه آبادي افزود: طرح توسعه فرودگاه شيراز به سرعت در حال انجام است و در سال جاري نيز يک هزار و ۵۰۰ ميليارد ريال به اين طرح اعتبار تخصيص خواهيم داد.
در ادامه اين مراسم خليل رضائيان، معاون عمراني استاندار فارس نيز گفت: يکي از ظرفيت هاي بسيار مهم در فارس بحث گردشگري است که داشتن فرودگاه مناسب يکي از زير ساختهاي مهم است.
خليل رضاييان ادامه داد: فرودگاه به عنوان پيشاني يک شهر و منطقه براي گردشگران است بنا بر اين زمانيکه فرودگاهي مجهز و نمونه را داشته باشيم مي توانيم شاهد اشتياق گردشگران براي ورود به شيراز نيز باشيم.
وي افزود: خوشبختانه طي دو سال گذشته وضعيت حضور گردشگران به استان فارس رونق چشمگيري داشته به خصوص در سال گذشته شاهد افزايش ۲.۵ برابري حضور گردشگران خارجي در شيراز بوديم.
معاون عمراني استاندار فارس تصريح کرد: حمل و نقل و اقامت دو فاکتور بسيار مهم در جذب گردشگر است که خوشبختانه استان فارس در اين دو مورد رشد بسيار مثبتي داشته است.
رضاييان با اشاره به اينکه امروز وضعيت فرودگاه شيراز با گذشته تفاوت فراوان کرده، گفت: طرح توسعه فرودگاه شيراز با سرعت بسيار مناسب در حال انجام است و اعتبارات خوبي نيز تزريق شد اما مدير کل جديد فرودگاه هاي استان فارس کار مشکلي در پيش رو دارد زيرا بايد بيش از اين تلاش کند.
وي يادآور شد: مديران فرودگاه بين المللي شيراز بايد با برنامه ريزي مناسب روندي را در پيش بگيرند که اين فرودگاه به تمام فرودگاه هاي بزرگ دنيا ارتباط داشته باشد.
در ادامه اين مراسم مدير کل جديد فرودگاه هاي استان فارس نيز گفت: فرودگاه شهيد آيت الله دستغيب شيراز در کشور داراي جايگاه خاصي است که بايد بيش از گذشته براي رشد آن تلاش کرد.
رضا بديعي فرد افزود: توسعه گردشگري در يک استان به يک بسته احتياج دارد که از جمله آن داشتن ترمينال هاي مناسب است.
وي تصريح کرد: وضعيت درآمدي فرودگاه بايد متناسب باشد تا بتوانيم کارهاي مثبت و بزرگ در آن انجام داد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن