تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):چه چيز مانع مى شود كه هر گاه بر يكى از شما غم و اندوه دنيايى رسيد، وضو بگيرد و به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818894785




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وزیر تعاون: هشت میلیون و 500 هزار نفر کارگر غیررسمی بیمه هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: وزیر تعاون: هشت میلیون و 500 هزار نفر کارگر غیررسمی بیمه هستند تبریز - ایرنا - وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: هشت میلیون و 500 هزار نفر از کارگران غیررسمی کشور تحت پوشش خدمات بیمه ای قرار دارند.


علی ربیعی روز چهارشنبه در جمع نمایندگان تشکل کارگری، کارفرمایی و تعاون گران استان آذربایجان شرقی گفت: تامین مسکن بازنشستگان از طریق مسکن اجتماعی در اولویت کاری این وزارتخانه می باشد.
وی با بیان اینکه گسترش تشکل های اجتماعی، از راهبردهای مهم این وزارتخانه است، از تشکیل چهار تشکل بزرگ در خانواده این وزارتخانه خبر داد.
ربیعی با تاکید بر تعامل بیشتر ادارات زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با نهادهای مدنی، افزود: این تشکل ها به صورت واقعی و ملموس با زندگی مردم در ارتباط هستند.
وی در ادامه با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در نامگذاری امسال، از خانواده به عنوان اصلی ترین بنیان همدلی یاد کرد و افزود: با پیوندی که با تشکل های اجتماعی وجود دارد یک بدنه یکپارچه در این وزارتخانه به وجود آمده است.
ربیعی همچنین اشتغال ایتام جامعه را یکی از ضروریات مهم اجتماعی عنوان کرد و از برنامه ریزی های صورت گرفته در جهت تامین اشتغال این افراد خبر داد.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به همراه کاروان تدبیر و امید به آذربایجان شرقی سفر کرده است.
7232/6183



30/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن