تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر با اين شمشيرم بر بينى مؤمن بزنم كه مرا دشمن بدارد با من دشمنى نمى كند و اگر هم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820311945




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مطالبات مردم از حوزه ICT افزایش یافته است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: واعظی مطرح کرد؛
مطالبات مردم از حوزه ICT افزایش یافته است
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان این که زیرساختهای ICT تا میزان قابل قبولی در کشور رشد کرده است، گفت: این در حالی است که همزمان با افزایش ظرفیت ها ، مطالبات مردم نیز افزوده شده که در این راستا باید تلاش های خود را افزایش دهیم.


به گزارش گروه دنیای ارتباطات باشگاه خبرنگاران، محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات که همزمان با هفدهمین سفر هیات دولت به استان آذربایجان شرقی در مراسم افتتاح مجتمع ICT تبریز حضور یافت ، اظهارکرد: استان آذربایجان شرقی توسعه قابل قبولی در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات داشته است و باید قدردان زحمات همکارانمان در این استان باشیم.


وی با اشاره به توسعه ای که کشور در طول یکسال گذشته در بخش زیرساختهای ICT داشته است گفت: در سال گذشته پروژه ای به نام ضربت طراحی شد تا ظرفیت شبکه اینترنت تا دو برابر افزایش یابد.


واعظی با بیان اینکه برای ارائه نسل سوم و چهارم تلفن همراه نیاز اپراتورها را بیش از مطالباتشان تامین کرده ایم سرمایه گذاری اپراتورهای تلفن همراه و بخش خصوصی را برای افزایش تولید محتوا امری مفید خواند .


وی گفت: تولید محتوا در عرصه ICT بستر مناسبی را برای اشتغال زایی و سوددهی در کشور فراهم می آورد.


واعظی با بیان اینکه سالانه 22 هزار فارغ التحصیل در بخش اطلاعات و ارتباطات وارد کشور می شود، گفت: دولت تدبیر و امید همواره بر اشتغال زایی تاکید داشته و در این میان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات خود را مکلف می داند تا با توجه به پتانسیل های بالای این بخش ابزارهای لازم را فراهم آورد.


وی درپایان با اشاره به توانمندی های بالای بخش خصوصی فعال در حوزه ICT گفت: ازتوان بخش خصوصی باید در راستای اشتغال زایی در  استان ها بیشتر بهر برده و باید با تعامل بیشتر این بخش را حمایت کنیم.


انتهای پیام/





اخبار مرتبط

حمایت دولت از ایجاد شبکه‌های اجتماعی داخلی در کشور
تامین 36درصد منابع و محتوای اطلاعات از داخل کشور/ افزایش 4برابری پهنای باند
برنامه‌ای برای افزایش تعرفه اپراتورهای تلفن همراه نداریم
موافق افزایش تعرفه مخابراتی نیستیم




۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن