تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 27 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):گناهانى كه باعث نزول عذاب مى‏شوند، عبارت‏اند از: ستم كردن شخص از روى آگاهى، تجاوز...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806724013




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ميزان منابع درآمدي و طريقه هزينه‌کرد آن منابع مهم ترين نقطه ابهام!


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۱۴:۲۱ب.ظ)
موافقت نمايندگان با تحقيق و تفحص از سازمان منطقه آزاد اروند ؛ ميزان منابع درآمدي و طريقه هزينه‌کرد آن منابع مهم ترين نقطه ابهام! موج - در تحقيق و تفحص از منطقه آزاد اروند، 9 محور اصلي از جمله برنامه راهبردي توسعه کوتاه مدت و بلندمدت اين منطقه آزاد در راستاي تحقق اهداف قانون ايجاد مناطق آزاد کشور مورد بررسي قرار مي گيرد.
به گزارش خبرگزاري موج، نمايندگان در جريان رسيدگي به درخواست تحقيق و تفحص از عملکرد سازمان منطقه آزاد اروند با 148 رأي موافق، 15 رأي مخالف و 3 رأي ممتنع از مجموع 194 نماينده حاضر در صحن علني موافقت کردند.
در ابتداي بررسي اين تقاضا محمد زارع سخنگوي کميسيون اقتصادي مجلس گزارشي از بررسي تحقيق و تفحص از منطقه آزاد اروند در کميسيون مذکور را ارائه کرد و گفت: در زمان بررسي اين درخواست در کميسيون اقتصادي مسوولان دستگاه ذي‌ربط در جسله حضور داشتند و با اکثريت آراي تقاضا تصويب شد. اما 5 نفر از 13 نماينده متقاضي درخواست خود را پس گرفتند.
وي ادامه داد: در تحقيق و تفحص 9 محور اصلي از جمله برنامه راهبردي توسعه کوتاه مدت و بلندمدت منطقه آزاد اروند در راستاي تحقق اهداف قانون ايجاد مناطق آزاد کشور، ميزان تحقق اهداف قانون ايجاد منطقه آزاد از بدو تشکيل تاکنون در راستاي محورهاي چهارگانه از صنعت، تجارت، تزانزيت و گردشگري و ميزان جذب سرمايه‌گذاري خارجي و داخلي دارد.
اين نماينده مجلس شوراي اسلامي اظهار داشت: ميزان منابع درآمدي منطقه آزاد اروند و طريقه هزينه‌کرد آن منابع، ميزان منابع درآمدي اروند و انطباق آن به اسناد بالادستي مناطق، ارزيابي وضعيت قراردادها و ميزان پيشرفت پروژه‌هاي عمراني، ارزيابي ميزان اشتغال‌زايي از بدو تاسيس تاکنون در مورد تحصيل‌کردگان بومي و همچنين افراد فاقد مدارک تحصيلي بالا، خدمات ارائه شده به مردم شهرستان‌هاي خرمشهر، آبادان و ارزيابي منابع استاني و به‌کارگيري نيروهاي بازنشسته بدون استعلام از ديگر محورهاي تحقيق و تفحص است.
حسين دهدشتي يکي از متقاضيان اين تحقيق و تفحص پس از ارائه گزارش گفت: به دليل بي‌توجهي به 2 شهر خرمشهر و آبادان شاهد کاهش جمعيت اين شهرها و مهاجرت مردم از اين مناطق هستيم.
نماينده مردم آبادان در مجلس تاکيد کرد: سال گذشته دولت روحاني در سفر استاني به اين منطقه اظهار اميدواري را در مردم ايجاد کرد اما به دليل بي‌توجهي مجدد به توسعه خرمشهر و آبادان، مردم مجدد نااميد شدند.
وي با بيان اينکه مردم از شرايط موجود ناراضي‌ هستند، تاکيد کرد: آقاي ترکان اخيراً درخصوص تخلفات مناطق آزاد تجاري صحبت‌هايي داشتند و به رد و بدل شدن پول‌هاي کثيف در اين مناطق اشاره کرد. اما اين سوال پيش مي‌آيد کجا حياط خلوت پول‌هاي کثيف شده است؟ چرا براي حل مشکلات اين مناطق توجه لازم صورت نمي‌گيرد؟
دهدشتي اشاره کرد: قائم‌مقام سازمان منطقه آزاد اروند که عضو هيات مديره هم است کانديداي نمايندگي مجلس شده است بر اين حساب بايد نظارتي از عملکرد اين منطقه آزاد صورت گيرد. آنها اجازه نمي‌دهند ديوان محاسبات که بازوي نظارتي مجلس است در اين حوزه ورود کند.
نماينده مردم آبادان در نهايت گفت: با موافقت با تقاضاي تحقيق و تفحص در آستانه روز 3 خرداد به مردم اين منطقه نشان دهيد کاري براي خرمشهر و آبادان انجام مي‌دهيد.















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 77]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن