تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):يك عالم برتر از هزار عابد و هزار زاهد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820145321




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دولت تدیبر و امید تمام توانش را برای حل مشکلات مردم به کار گرفته است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: معاون فرماندار کرمانشاه: دولت تدیبر و امید تمام توانش را برای حل مشکلات مردم به کار گرفته است کرمانشاه - ایرنا - معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری کرمانشاه از مدیران شهرستان خواست تا همانگونه که دولت تدبیر و امید تمام توانش را برای حل مشکلات مردم به کار گرفته آن ها نیز برای تحقق این مهم تلاش کنند.


به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام منان امینی روز چهارشنبه در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان کرمانشاه اظهار کرد: دولت از زمانی که سرکار آمد با تمام وجود برای حل مشکلات مردم و بخصوص نسل جوان تلاش کرده است.
وی افزود: مقام معظم رهبری نیز تاکید ویژه ای روی نسل جوان دارند و آنان را آینده سازان مملکت و نظام مقدس جمهوری اسلامی می دانند بنا بر این همیشه در مورد آن ها به مسوولین سفارش کرده اند.
حجت الاسلام امینی خاطرنشان کرد: جوانان سرمایه های عظیمی هستند که باید قدر آن ها را دانست و اعتماد کرد، جوانانی که با هوش و ذکاوت بالا می توانند مشاوران بسیار خوب و امینی برای مدیران باشند.
معاون فرماندار کرمانشاه یادآور شد: جامعه ای بانشاط، پویا و سرزنده است که جوانانی پرشور و شاداب داشته باشد و اگر می خواهیم جامعه ای بانشاط داشته باشیم در مرحله نخست باید کاری کنیم که جوانان ما احساس شادابی و نشاط کنند.
وی خاطرنشان کرد: مدیران شهرستان کرمانشاه نیز باید تمام توان خود را برای ایجاد روحیه شادابی و نشاط در جامعه به کار گیرند تا شهری پویا و سرزنده داشته باشیم.
امینی در پایان از عدم حضور چند دستگاه اجرایی در جلسات فرمانداری انتقاد کرد و از آنان خواست تا نسبت به مسائل اهمیت بیشتری به خرج دهند.
7458/8066



30/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن