تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ واعـظـى مـؤثرتر از نصيحت نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798280643




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازداشت خانگی کودکان فلسطینی ترفند جدید رژیم صهیونیستی


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: بازداشت خانگی کودکان فلسطینی ترفند جدید رژیم صهیونیستی تهران-ایرنا- رژیم صهیونیستی هشت کودک فلسطینی را که بازداشت کرده بود، به شرط بازداشت خانگی آنها آزاد کرد.


به گزارش خبرگزاری معا از فلسطین اشغالی سه تن ازاین کودکان در روستای الطور بازداشت شده بودند که مقامات رژیم صهیونیستی روز گذشته آنها را به شرط پنج روز بازداشت خانگی آزاد کرد.
مفید ابوغنام عضو کمیته پیگیری این روستا گفت: نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی محمدناجی ، سلطان عادل الصیادو احمد ردایده 14ساله را به اتهام سنگ پرانی در روستا دستگیر کرده بودند و پس از بازجویی های طولانی به مدت چندین ساعت آنها را برای شرکت در امتحانات ، مشروط به بازداشت خانگی و با اخذ ضمانت به ارزش هزار شیکل و تعهدی پنج هزار شیکلی آزاد کردند.
روزنامه القدس فلسطین نیز در گزارش جداگانه ای از آزادسازی مشروط به بازداشت خانگی، پنج کودک فلسطینی از اهالی بیت المقدس خبرداد.
این گزارش حاکی است رژیم صهیونیستی روزگذشته پنج کودک فلسطینی را در منازلشان بازداشت و پس از ساعتهابازجویی آزاد کردند ولی امروزصبح دوباره آنان را برای بازجویی فراخوانده و به شرط بازداشت خانگی تا هنگام تعیین جلسه دادگاه محاکمه آزاد کردند.
معتز أبو دیاب یک کودک 12 ساله است که امروز درسلوان درمقابل خانه اش بازداشت وبه یک ساختمان شهرک نشینان منتقل شد و ساعتها مورد بازجویی قرار گرفت.
گزارشها از فلسطین اشغالی همچنین حاکی از بازداشت سه تن ازبانوان فلسطینی به دلایل نامعلوم توسط نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی است.
گفتنی است، برابر آمار مرکز تحقیقات اسرای فلسطینی ، کودکان 22 درصد اسرای فلسطینی در زندانهای رژیم صهیونیستی را تشکیل می دهند.براساست این امار 230 کودک فلسطینی در بازداشتگاههای رژیم اشغالگر قدس بسر می برند که 52 تن از آنان از اهالی بیت المقدس هستند.
منابع فلسطینی اعلام می کنند بازداشت کودکان در شهر بیت المقدس همه روزه ادامه دارد و هر روز بین 4 تا 6 کودک توسط نیروهای صهیونیست بازداشت می شوند و به مدت چند ساعت یا چند روز از آنها بازجویی به عمل آمده و سپس آزاد می شوند؛ در سال 2013 ، 380 کودک بازداشت گردید اما این رقم در مورد نوجوانان و کودکان کمتر از 18 سال به بیش از 600 نفر رسید.
به گفته آنان نیروهای اشغالگر در هنگام بازداشت کودکان بیت المقدس به شدت از خشونت استفاده می کنند. معمولا نیروهای ویژه نقاب دار سرتا پا مسلح وحشیانه و بطور عمد به خانه ها یورش برده و کودکان را از دامان خانواده هایشان می ربایند تا بدین ترتیب احساس ناامنی را درآنان به وجود آورند.
لازم به یادآوری است در سال 2015 به دنبال شدت گرفتن درگیری ها میان نیروهای اشغالگر اسراییل و شهروندان فلسطینی، بازداشت کودکان در شهر بیت المقدس نیز بطور چشمگیری افزایش یافت.
رژیم صهیونیستی در حالی کودکان و نوجوانان فلسطینی را به اتهام های واهی از جمله پرتاب سنگ بازداشت و محاکمه می کند که چشم خود را به روی جنایت های شهرک نشینان صهیونیست و تعرض آن ها به فلسطینی ها و اموال آن ها بسته است بر اساس آمارهای موجود ، پرونده های ضد شهرک نشینان صهیونیست بندرت به نتیجه می رسد .
بر اساس اعلام "مرکز اطلاعات اسراییل در زمینه حقوق بشر در اراضی اشغالی" (بتسلم)، از آغاز سال 2005 تا پایان سال 2010، دست کم 835فلسطینی زیر سن قانونی به اتهام پرتاب سنگ بازداشت و در دادگاه های نظامی محاکمه شده اند.
از این تعداد سی و چهار نفر 12 تا 13 ساله، 255 نفر 14 تا 15 ساله و 546 نفر 16 الی 17 ساله بوده اند و از هر 835 نفر تنها یک نفرتبرئه شده است و بقیه آن ها مجرم شناخته شدند.
رژیم صهیونیستی چند ماه پیش لایحه قانون تشدید مجازات جوانان فلسطینی را که به سوی خودروهای اسراییلی سنگ پرتاب می کنند تصویب کرد. بر اساس این لایحه ، فلسطینی هایی که به سوی خودروهای اسراییلی سنگ پرتاب کنند ، تا 20 سال زندانی می شوند .
پیش از آن مجازات پرتاب سنگ به سمت خودروهای رژیم صهیونیستی اعم از پلیس و عادی از شش ماه تا دو سال زندان بود که این مجازات متناسب با آسیب ناشی از پرتاب سنگ تعیین می شد.
بر اساس گزارش سال 2013میلادی صندوق کودکان سازمان ملل (یونیسف)، اشغالگران قدس تنها کسانی هستند که کودکان را در دادگاه های نظامی محاکمه و با آن ها به شیوه "ظالمانه" و غیرانسانی رفتار می کنند.
یونیسف در این گزارش ادامه داد که طی 10 سال گذشته نظامیان صهیونیست در حدود هفت هزار کودک و نوجوان 12 تا 17 ساله فلسطینی را بازداشت، بازجویی و محاکمه کرده اند؛بر اساس این گزارش ، آن ها به طور متوسط روزانه دوکودک فلسطینی را تحت تعقیب قضایی قرار می دهند.
خاورم 6002**1566



30/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن