تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به وسيله من هشدار داده شديد و به وسيله على عليه ‏السلام هدايت مى‏يابيد و به وسي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813464338




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هشدار پلیس راجع به جیب برها


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:


هشدار پلیس؛
هشدار پلیس راجع به جیب برها
سهل انگاری در مراقبت از محتویات کیف یا قرار دادن پول، تلفن همراه و دیگر اموال با ارزش داخل جیب یا قسمت های در دسترس کیف و مواردی از این قبیل می‌تواند به جیب بری بینجامد.



  به گزارش سرویس حوادث جام نیوز به نقل از فارس، سهل انگاری در مراقبت از محتویات کیف یا قرار دادن پول، تلفن همراه و دیگر اموال با ارزش داخل جیب یا قسمت های در دسترس کیف و مواردی از این قبیل می‌تواند به جیب بری بینجامد.   چگونه جیب‌بران را ناکام کنیم؟ یکسری موارد و سهل انگاری‌ها می تواند شرایط را برای جیب بری آسان کند که با پرهیز از آن و رعایت نکاتی دیگر می توان عرصه را برای زورگیران و جیب برها تنگ کرد.   این موارد عبارتند از: - سهل انگاری در مراقبت از محتویات کیف یا قرار دادن پول، تلفن همراه و دیگر اموال با ارزش در داخل جیب یا قسمت‌های در دسترس کیف. - نشان دادن موجودی داخل کیف یا جیب خود، خصوصاً پول نقد در انظار عمومی؛ بنابراین قرار دادن پول، اسناد و اموال با ارزش خود در جیب مخفی لباس و جیب­های زیپ­دار و خودداری از قرار دادن آن­ها در جیب­‌های بیرونی لباس توصیه می شود.
- قرار دادن وجوه نقد خود در قسمت­‌های پنهان کیف.
- استفاده از کیف­‌های کمری یا کیف های زیپ­دار برای حمل پول
- قرار ندادن تمام پول خود در یک جیب یا یک قسمت از کیف دستی
- یادداشت نکردن رمز عابر بانک بر روی کارت یا ذخیره بر روی گوشی تلفن همراه.
- آماده کردن کارت یا بلیط هنگام سوار شدن به مترو، اتوبوس و مینی بوس تا مجبور به خارج کردن محتویات جیب خود در میان ازدحام جمعیت نشوید.
- کیفتان را همواره در معرض دید خود در معابر و وسائط نقلیه عمومی نگه دارید.
- چنانچه احساس می­ کنید افرادی به صورت غیر عادی نزدیک به شما نشسته یا ایستاده اند یا شما را هل می دهند یا تنه می زنند، هوشیارتر  باشید و بیشتر مراقب کیف و محتویات جیبتان باشید.
- در محل های شلوغ، به جای گرفتن بند کیف، آن را طوری در دست بگیرید که کسی نتواند بدون اینکه متوجه شوید، از درون آن چیزی بردارد.
- در اماکن مذهبی بهتر است خانم ها کیف خود را زیر چادر نگه دارند.
- برای خرید، سعی کنید از حمل پول نقد خودداری کنید و حتی الامکان از کارت های عابر بانک استفاده کنید.
-در خودروهای مسافر بر مراقب جیب و کیف خود باشید؛ ممکن است سارقان با پیش کشیدن بحث یا به بهانه بستن دری که خوب بسته نمی شود، حواس شما را پرت کنند و جیبتان را بزنند.
2009



۳۰/۰۲/۱۳۹۴ - ۱۰:۰۲




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 93]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن