تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اندكى حقّ، بسيارى باطل را نابود مى كند، همچنان كه اندكى آتش، هيزم هاى فراوانى را م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820000705




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شش هزار انواع لوازم آرایشی قاچاق در خرم آباد کشف و ضبط شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: شش هزار انواع لوازم آرایشی قاچاق در خرم آباد کشف و ضبط شد خرم آباد-ایرنا -فرمانده انتظامی خرم آباد از کشف شش هزار و 882 قلم انواع لوازم آرایشی خارجی قاچاق در این شهرستان خبر داد.


به گزارش خبرنگار ایرنا سرهنگ حسین نجفی روز چهارشنبه درجمع خبرنگاران گفت: عوامل کلانتری 12 خرم آباد، حین گشت در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه سواری پژو مظنون شده و آن را توقیف کردند.
وی افزود: با دستگیری راننده و سرنشین پژو، در بازرسی از آن 6 هزار و 882 قلم انواع لوازم آرایشی خارجی قاچاق کشف و ضبط شد.
نجفی ارزش ریالی کالاهای مکشوفه را 30 میلیون ریال اعلام کرد و اظهار داشت: دو متهم همراه موارد کشف شده تحویل مقام قضائی شدند.

* انهدام دو باند سارق و کشف 65 فقره سرقت محتویات خودرو
فرمانده انتظامی خرم آباد لرستان از انهدام دو باند 7 نفره سارق و کشف 65 فقره سرقت محتویات خودرو در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ حسین نجفی گفت: در پی وقوع سرقت های متعدد محتویات خودرو در سطح شهر خرم آباد، عوامل پلیس آگاهی این شهرستان با انجام تحقیقات گسترده و فعالیت اطلاعاتی اقدامات پلیسی خود را به منظور شناسایی سارق یا سارقان آغاز کردند.
وی افزود: با تحت نظر داشتن فعالیت سارقان و اطمینان خاطر از صحت و سقم موضوع، اقدام به طراحی عملیات منسجم و ضربتی کرده و سر انجام موفق به شناسایی و دستگیری شش سارق و یک نفر مالخر شدند.
این مقام انتظامی اظهار داشت: سارقان که به صورت باندی اقدام به سرقت محتویات خودرو می کردند، در بازجویی های به عمل آمده به 64 فقره سرقت محتویات خودرو و یک دستگاه خودروی مسروقه به ارزش تقریبی 390 میلیون ریال اعتراف کردند.
وی گفت : از اعضای باند دستگیر شده مقادیر قابل توجهی وسایل مسروقه از جمله، وجه نقد، گوشی تلفن همراه، ضبط صوت خودرو، باطری خودرو و رینگ و لاستیک مسروقه کشف و ضبط شد.
7274/6001



30/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن