تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين سخن، كتاب خدا و بهترين روش، روش پيامبر صلى‏لله‏ عليه ‏و ‏آله و بدترين ام...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798418071




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیشخوان اجتماعی 30 اردیبهشت 1394


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: صفحات اجتماعی روزنامه‌ها در قاب اجتماعی باشگاه خبرنگاران:
پیشخوان اجتماعی 30 اردیبهشت 1394
در صفحات اجتماعی روزنامه‌های کشور موضوع‌های گران فروش دارو به بهانه مالیات و کلاه برداری با فروش موبایل در صفحه مجازی، پیگیری شد.


به گزارش خبرنگاردنیای ارتباطات باشگاه خبرنگاران، روزنامه جام جم در گزارشی با عنوان "گرانفروشی دارو به بهانه مالیات"، نگاهی به هزینه‌های درمان در ایران و برخی تخلفات و بی قانونی‌ها در حوزه دارو و درمان پرداخته و در این باره می‌نویسد: برخلاف قانون، برخی داروخانه‌ها مالیات بر ارزش افزوده دارو را از بیمار می‌گیرند، این در حالی است که بر اساس بند 9 ماده 12 قانون مالیات بر ارزش افزوده، انواع دارو، لوازم مصرفی درمانی و خدمات درمانی از مالیات بر ارزش افزوده معاف است، اما برخی داروخانه‌ها نه تنها این قانون را رعایت نمی‌کنند، بلکه خیلی‌ها واضح و شفاف به بیماران می‌گویند که قیمت دارو به دلیل مالیات بر ارزش افزوده بالا رفته است.


این روزنامه در ادامه به موضوعاتی همچون «حق فنی برای داروهای بدون نسخه، تعرفه نسخه دریافتی، خریداری داروهای بدون نسخه، آثار سوء مصرف دارو‌های بدون نسخه و...» اشاره می‌کنند.


اما از این خبر بگذریم و سری به گروه شوک روزنامه ایران بزنیم که اخبار حوادث را به صورت ویژه پوشش می‌دهد. "کلاهبرداری با فروش موبایل در شبکه مجازی" موضوعی است که این روزها به روش‌های مختلف در شبکه‌های مجازی دیده می‌شود که متاسفانه روز به روز گسترش می‌یابد و هر از چند گاهی مشکلاتی از این دست در کشور بوجود می‌آید.


کلاهبرداری که به بهانه فروش تلفن همراه در اینترنت به فریب طعمه‌هایش دست می‌زند، پس از تحقیقات پلیس فتای کردستان و هماهنگی قضایی سارق اینترنتی، شناسایی و دستگیر شد.


ماجرا از این قرار است که این سارق اینترنتی، با انتشار یک آگهی در خصوص فروش گوشی موبایل هوشمند اقدام به کلاه‌برداری از کاربران اینترنتی می‌کرد.




"شبیخون پلیس به قاچاقچیان افیون سراوان"، "بازسازی صحنه سرقت از سه حجره در پاچنار"، "کلاهبرداری به بهانه ازدواج آسان" و "جنایت انتقام جویانه دختر و پسر فیسبوکی" از موضوعاتی است که روزنامه ایران در صفحه شوک امروز خود آن را بررسی کرده است.


از حال و هوای حوادث که بیاییم بیرون، به روزنامه هفت صبح می‌رسیم که در صفحه باشگاه خبر خود موضوع "تکذیب برکناری رحمانی فضلی و انتقال انصاری به وزارت کشور" را مورد بررسی قرار داده است.


در این خبر می خوانیم؛ تلاش جریان قدرتمند دولتی برای کناره گیری مجید انصاری از معاونت پارلمانی رئیس جمهور و کاندیدا شدن در انتخابات مجلس آینده حکایت دارد.


این در حالی است که یک منبع خبری، خبر برکناری رحمانی فضلی و انتقال انصاری به وزارت کشور را تکذیب کرده است و گفته دولت برنامه‌‌ای برای تغییر وزیر کشور ندارد.


در ادامه نیز این روزنامه در صفحه‌های تازه‌های دانش و فناوری و حوادث خود به موضوع‌های "اپل و گوگل در نقش مخالفان اوباما"، "قتل بچه محل در صف نانوایی"، "قتل زن جوان در اعمال چاه" و "سرقت مسلحانه از بانک صادرات مهاباد" اشاره می‌کند.


روزنامه همشهری که روزنامه آخر ما است، در صفحه محیط زیست خود به موضوع "مخالفت محیط زیست با پرورش ماهی در قفس در دریای خزر" پرداخته و روزنامه نگار در این باره می‌نویسد: اجرای طرح‌های پرورش ماهی در قفس در آب‌های ساحلی دریای خزر در محدوده استان مازندران غیر اصولی و مغایر با موازین محیط زیستی است.


در ادامه این گزارش، نویسنده به مطالبی همچون استفاده از تعدادی قفس ماهی در مناطق مختلف حوزه آب‌های ساحلی در مازندران، دادن خوراک به شیوه دستی به ماهیان در قفس، یک جا ماندن آن‌ها و افزایش رسوب گزاری و ... اشاره می‌کند.


تخریب پوشش گیاهی به دلیل فعالیت معدن کاری بدون رعایت استاندارد‌ها، بازنگری نقش زمینه‌های مجاور اراضی ملی برای مقابله با زمین خواری و در بحث داغ شورایاری‌ها در شورای شهر در صفحه‌های محیط زیست و شهری امروز خود به آنان پرداخته است.


انتهای پیام/



اخبار مرتبط

پیشخوان اجتماعی 29اردیبهشت 1394
پیشخوان اجتماعی 28 اردیبهشت 1394




۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن