تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين اعمال، خداشناسى است، زيرا با وجود علم و معرفت، عمل، كم يا زياد تو را سود مى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819965259




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ثبت نام دانش آموزان پایه اول ابتدایی از اول خرداد آغاز می شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: دبیر ستاد نظارت بر ثبت نام دانش آموزان استان مازندران ثبت نام دانش آموزان پایه اول ابتدایی از اول خرداد آغاز می شود خبرگزاری پانا: دبیر ستاد نظارت بر ثبت نام دانش آموزان استان مازندران گفت:ثبت نام دانش آموزان پایه اول ابتدایی از اول خرداد آغاز می شود و ثبت نام کلیه پایه های دوره های تحصیلی پس از پایان امتحانات نوبت خرداد لغایت 31 تیر ماه صورت می گیرد.
۱۳۹۴ چهارشنبه ۳۰ ارديبهشت ساعت 08:23

خبرگزاری پانا+ثبت نام +اول ابتدایی+سال تحصیلی 95

به گزارش خبرنگار پانا، نقی شادمان با اعلام این خبر افزود: ثبت نام دانش آموزان در سال تحصیلی 95-94 در پایه اول ابتدایی برای کلیه متولدین نیمه دوم سال 1387 و  نیمه اول سال 1388 و یا قبل از آن به شرط آن که سن آن ها از حداکثر سن مقرر در آئین نامه اجرایی (ماده 36 ) مدارس بیشتر نباشد انجام می پذیرد و منحصراً متولدین روز اول مهر ماه 1388 نیز می توانند در پایه اول ابتدایی ثبت نام نمایند.
رئیس اداره ارزیابی عملکرد آموزش و پرورش استان مازندران خاطرنشان کرد: ثبت نام نهایی دانش آموزان پایه اول دبستان منوط به ارائه تاییدیه از پایگاه سنجش می باشد.
شادمان افزود: متولدین نیمه دوم 1388 و متولدین نیمه اول 1389 به استناد بخشنامه های وزارتی سال های گذشته در کلاس پیش دبستانی در سال تحصیلی 95-94 ثبت نام می شوند . 
وی تصریح کرد: در صورتی که دانش آموزان ورودی پایه اول، دوره یک ساله آمادگی را طی ننموده باشند، مشخصات فردی آنان در قالب فرمتی از مدیران مدارس اخذ و به کارشناسی آموزش ابتدایی شهرستان و منطقه معرفی تا جهت ساماندهی و تشکیل کلاس یک ماهه آمادگی (زبان آموزی) با مشارکت مردمی در مرداد یا شهریورماه اقدام می گردد.
شادمان ضمن تاکید بر ثبت نام دانش آموزان مدارس دولتی و غیردولتی از طریق سامانه الکترونیکی بیان داشت: مسئولین مدارس موظفند نسبت به ثبت نام دانش آموزان در سایت سناد به نشانی sanaad.medu.irاقدام نمایند.
وی اظهار داشت: دانش آموزان میان پایه در هر مدرسه نیاز به ثبت نام مجدد ندارند و به طور معمول در پایه بالاتر همان واحد آموزشی بدون حضور آنان و اولیای محترم و در فرصت مقرر ثبت نام می شوند.
شادمان افزود: ثبت نام دانش آموزان کلیه پایه های تحصیلی در مدارس دولتی عادی بدون برگزاری آزمون ورودی، مصاحبه، شرط معدل و ... صرفاً براساس محدوده جغرافیایی مدارس صورت می گیرد.
دبیر ستاد نظارت بر ثبت نام استان خاطر نشان کرد: پذیرش دانش آموزان در مدارس غیردولتی، شاهد، ایثارگران، نمونه دولتی، استعدادهای درخشان و مدارس استثنایی براساس دستورالعمل های مربوط انجام می شود.
رئیس اداره ارزیابی عملکرد آموزش و پرورش مازندران در تاکید کرد: به استناد بند 10 دستورالعمل ثبت نام سال تحصیلی 95-94، دریافت شهریه و هرگونه کمک هزینه تحصیلی و نیز اخذ تعهد مالی به استثنای وجوه مربوط به بیمه، استعلام ثبت احوال و کتب درسی هنگام ثبت نام در مدارس دولتی در فصل ثبت نام ممنوع است.
شادمان در پایان خاطر نشان کرد: اداره کل آموزش و پرورش استان از طریق شماره تلفن 33329786 و پست الکترونیکی[email protected] آماده دریافت نظرات، پیشنهادها و انتقادات سازنده هم استانی های محترم می باشند.  
 
 















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 127]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن