تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):افطارى دادن به برادر روزه دارت از گرفتن روزه (مستحبى) بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818967323




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

داور آلمانی جشنواره فیلم و عکس سلامت کشور: جشنواره فیلم سلامت را فقط باید در جامعه‌های مدرن جستجو کرد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: داور آلمانی جشنواره فیلم و عکس سلامت کشور:
جشنواره فیلم سلامت را فقط باید در جامعه‌های مدرن جستجو کرد
داور آلمانی جشنواره فیلم و عکس سلامت کشور گفت: جشنواره فیلم سلامت را فقط باید در جامعه‌های مدرن جستجو کرد.

خبرگزاری فارس: جشنواره فیلم سلامت را فقط باید در جامعه‌های مدرن جستجو کرد



به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور، مارتین اشتایر عصر امروز در نشست خبری جشنواره فیلم و عکس سلامت کشور در نیشابور اظهار داشت: جشنواره فیلم سلامت را فقط باید در جامعه های مدرن جستجو کرد که به سلامتی خود اهمیت می‌دهند و خوشحال هستم که این جشنواره را در ایران دیدم.
وی با اشاره به اینکه تاکنون چنین جشنواره‌ای را در سطح جهان ندیده‌ام، تأکید کرد: سلامت افراد، سلامت طبیعت و محیط زیست و حتی لایه اوزون جنبه‌هایی است که می‌تواند در سال‌های آینده و به صورت بین‌المللی به رقابت پرداخته شود.
داور جشنواره فیلم سلامت خاطرنشان کرد: به بیان دیگر می‌توانیم مردم کشورهای مختلف را با این جشنواره از خطرات تهدید کننده سلامتشان مطلع کنیم.
وی گفت: نیشابور یک شهر تاریخی و سنتی است به گونه‌ای که در آن تاریخ است که فریاد می‌زند، درک وجود قدمتی بیش از 5 هزار سال برای ما بسیار سخت است و حضور در این فضا برای ما بسیار مهم جالب است.
اشتایر تصریح کرد: در این سفر مردم سرزمین را دارای تحصیلات بالا و مؤدب دیدم و امیدوارم باز هم به این شهر تاریخی سفر کنم. در ادامه این کنفرانس دیگر داور جشنواره اظهار داشت: نخستین بار در سال 2006 به ایران آمدم و با بستن قرار داد همکاری بین دانشگاه سوره و دانشگاه کندال آلمان همکاری هنری خود را آغاز کردیم. مایکل هامان گفت: خیلی خوشحال هستم که به نیشابور، این شهر شگفت انگیز آمده‌ام، خیلی علاقه به حضور در این شهر داشتم و اکنون بسیار خوشحالم که به این خواسته خود رسیده‌ام.
این استاد دانشگاه ادامه داد: با حضور در اینجا برخی خاطراتم زنده شد، تاریخ و هنر نیشابور آدم را جذب خود می‌کند و اجازه نمی‌دهد به موضوعات دیگری فکر کند.
هامان اضافه کرد: رفتار های سنتی در کنار رفتارهای مدرن برای ما که از کشوری دیگر آمده‌ایم موضوعات جالبی را تداعی می‌کند، اینکه درباره خاورمیانه و ایران صحبت می‌کنیم یعنی داریم برای تاریخی بسیار دور نظر می‌دهیم که کاری بسیار سخت است.
وی تصریح کرد: ولی به یاد داشته باشید که مشکلات در هر دو کشور مشابه هم است و برگزاری این جشنواره برای ما نیز تازگی دارد.
هامان ادامه داد: حوزه سلامت یکی از این مشترکات است که برای هر دو کشور و بسیاری از کشورهای دنیا مشکل ایجاد کرده است و نیاز به فعالیت هنری در زمینه آگاه‌سازی مردم از این مشکلات دارد.
انتهای پیام/3138/ذ30

94/02/29 - 21:34





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 285]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن