تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسيار عزيزى كه، نادانى اش او را خوار ساخت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819458604




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

داور عکس نخستین جشنواره فیلم و عکس سلامت کشور: بدنه عکاسی ایران در حال پوست‌اندازی است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: داور عکس نخستین جشنواره فیلم و عکس سلامت کشور:
بدنه عکاسی ایران در حال پوست‌اندازی است
داور عکس نخستین جشنواره فیلم و عکس سلامت کشور درباره سطح کیفی عکس‌های ارسالی به جشنواره گفت: از نظر کیفی در مرحله داوری مانند همه جشنواره‌های عکس، این جشنواره نیز دچار رکود می‌شود، چون بدنه عکاسی ایران در حال پوست‌اندازی است.

خبرگزاری فارس: بدنه عکاسی ایران در حال پوست‌اندازی است



به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور، کیارنگ علایی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این پوست‌اندازی در بین سبک‌های مختلف به وضوح دیده می‌شود و چون مکان‌های نمایش عکس بسیار مختلف و از گالری خارج شده است، این رکود طبیعی است.
سردبیر فصلنامه عکس آبرنگ تصریح کرد: عکس و دیگر هنرها به شرطی تاثیرگذار است که شعاری نباشد و به صورت طبیعی صحبت خود را بیان کنند که این طبیعی بودن سبب تاثیرگذاری می‌شود، تا پس از بازبینی قرار گرفتن توسط مردم در اذهان آنها مورد واکاوی قرار گیرد و بعدها تاثیر خود را بگذارد.
داور عکس نخستین جشنواره فیلم و عکس سلامت کشور خاطرنشان کرد: مفهوم سلامت بسیار گسترده است، رفتار سالم داشتن، در محیط سالم قرار گرفتن، اخلاق‌مدار بودن و مهربانی کردن به یکدیگر بخشی از مقوله سلامت است که در اختیار خود فرد به تنهایی است ولی بخشی که وابسته ارتباط با انسان ایجاد می‌شود مانند آلودگی‌های هوا، آب،  نورپردازی‌های خیابان‌ها و شهرها، صوت‌های موجود در کلانشهرها که به سلامت انسان‌ها آسیب می‌زند تمام موضوعاتی بود که می‌توان در این بحث گنجاند و به آنها با دید هنری نگاه کرد.
وی تاکید کرد: باید با نشان دادن این آثار و رساندن آنها به مردم، معضلات اجتماعی را نشان دهیم تا بتوانیم مانند هر کار فرهنگی دیگر که زمان بر است به نتیجه دلخواه برسیم.
علایی تصریح کرد: کشف انرژی‌های انسان و به فعلیت رساندن آنها و ایجاد تعادل در روح و جسم انسان و توانمند ساختن آنها مفهوم سلامت است.
وی با اشاره به ویژگی‌های شهرستان نیشابور گفت: حضور در شهر خیام، عطار، کمال‌الملک دارای خاک بسیار معنوی و ارزشمند است که در آن استعدادهای کشف شده و کشف نشده بسیار وجود دارد، لذا حضور  انسان در آن ارزشمند است، انسان با دیدن این عظمت در نیشابور در برابر  شناخت مسائل اولیه هستی دچار عجز و ناتوانی می‌شود. انتهای پیام/3138/ذ30

94/02/26 - 11:29





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن