تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس مى خواهد دعايش مستجاب شود و غمش از بين برود بايد گره از كار گرفتارى باز كند....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803732936




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گامهای بلند مازندران برای استفاده از فناوریهای نوین


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: گامهای بلند مازندران برای استفاده از فناوریهای نوین ساری - ایرنا - معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری مازندران گفت : استان برای استفاده از فناوری های نوین گام های بلندی را برداشته است.


حسن خیریانپور در اولین جلسه کارگروه توسعه دولت الکترونیک استان مازندران با اشاره به برگزاری هفت جلسه کارگروه در سال گذشته وجود یک عزم همگانی برای ایجاد زیرساخت های لازم و اقدام در جهت توسعه دولت الکترونیک و هوشمندسازی اداری را به عنوان یکی از برنامه های مهم نقشه راه اصلاح نظام اداری مورد تاکید قرار داد.
وی گفت : با پیگیری های ویژه استاندار بیش از پنج جلسه کاری با شخص وزیر فناوری اطلاعات و ارتباطات و مجموعه مدیران این وزارتخانه و جلسات متعدد با وزارت کشور و نهاد ریاست جمهوری برگزار گردید که از نتایج این جلسات می توان به توسعه زیرساخت های استان ، توسعه پهنای باند استان ، توسعه صندوق خرد روستایی ، انجام رومینگ اپوراتورها و هم کدسازی خطوط تلفن اشاره کرد .
وی افزود: در این راستا چندین تفاهم نامه همکاری با بخش های دولتی و بخش های خصوصی در راستای اجرا و توسعه پروژه های فناوری اطلاعات ، ایجاد اشتغال در سطح استان مازندران ، تقویت ایده ها و استارتاپ ها و جذب استعداد ها و توانمندیها و تقویت شرکت های بومی منعقد گردید.
وی گفت : در یکی از این تفاهم نامه ها یکی از شرکت های فعال در عرصه فناوری اطلاعات با ورود به استان مازندران ، با ایجاد سرمایه گذاری ، در حال راه اندازی مرکز توسعه نرم افزار است که می تواند با جذب نیروهای متخصص در حوزه برنامه نویسی سیستم عامل های مختلف و برنامه نویسی موبایل نه تنها کمک شایانی به اشتغال قشر متخصص نموده بلکه با شروع به کار این مجموعه ، شاهد راه اندازی بزرگترین مرکز توسعه نرم افزار کشور در استان مازندران خواهیم بود .
وی ادامه داد : در دیگر تفاهم نامه منعقد شده فی مابین استانداری مازندران و یکی از شرکت های ذیربط ، با انجام پروژه های فناوری اطلاعات و ارتباطات نسبت به انجام پروژه mobile government اقدامات مهمی در حال انجام می باشد که علاوه بر توسعه ، اجرا و سرمایه گذاری سایر پروژه ها و تقویت سایر شرکت های بومی نتایج مهم و تاثیر گذاری را برای استان مازندران به همراه خواهد داشت.
خیریانپور تصریح کرد: در دیگر تفاهم نامه ای که با یک شرکت مهم منعقد شده است مقرر شد این شرکت نسبت به ایجاد مرکز تقویت استارتاپ ها و پرورش ایده ها در یکی از دانشگاه های استان اقدام نماید.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری مازندران گفت: از اقدامات مهم دیگری که با همکاری مرکز ملی فضای مجازی و شورای عالی فضای مجازی صورت گرفته استان مازندران بعنوان پایلوت دومین استان مجازی کشور انتخاب شده است که این مهم با حضور معاون فناوری مرکز فضای مجازی کشور در استان و با بازدید و ارزیابی از پروژه ها و مراکز ICT استان کلید خورد.
وی ادامه داد : در عرصه دولت الکترونیک توسعه شبکه دولت استان به 90 دستگاه اجرایی از دیگر اقدامات در این راستا بود و استان مازندران به عنوان پایلوت توسعه شبکه دولت تا سطوح کلیه دستگاه و حتی دهیاری ها نیز انتخاب گردید .
وی با اشاره به بحث برون سپاری خدمات توسط دستگاه های اجرایی استان توسعه خدمات از طریق پیشخوان های دولت را یکی از برنامه های مهم استان مازندران مطرح کرد که می تواند در جهت تسهیل و سرعت و دقت خدمت رسانی نقش مهمی را ایفا نماید.
وی افزود: در حال حاضر حدود 200 خدمت از طریق دفاتر پیشخوان دولت انجام می شود که تعداد 235 خدمت جدید نیز احصاء که با انعقاد تفاهم نامه های جدید زمینه برون سپاری آن از طریق دفاتر پیشخوان های دولت مهیا شده است که این امر می تواند حدود 80 فرصت شغلی جدید نیز در سطح استان ایجاد نماید.ک/1
6097



29/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 81]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن