تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):على پيشواى مؤمنان و ثروت پيشواى منافقان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819093375




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

موشک‌های هسته‌ای آمریکازن چین از راه رسیدند


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: موشک‌های هسته‌ای آمریکازن چین از راه رسیدند


یک رسانه آمریکایی در گزارشی با اشاره به قابلیت‌های جدید موشکی چین نوشت: هم‌اینک ۲۰ موشک‌ دی _ اف ۵ در سیلوهای موشکی چین قرار گرفته‌ و قادرند آمریکا را هدف قرار دهند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر به نقل از فارس ، چین پروسه ارتقا قابلیت‌های موشکی بالستیک خود را با تهدیدهای بالقوه و خطرناک‌تر افزایش داده است.به گزارش نشریه آمریکایی «بیزینس اینسایدر» چین موفق شده است موشک‌های قاره پیمای مجهز چند کلاهک هسته‌ای تولید کند و رصد این موشک‌ها به دلیل همین ویژگی دشوارتر می‌باشد و در عین حال هر کلاهک با جدا شدن از سامانه ارسال می‌تواند به اهداف جداگانه اصابت کند.

بیزینس اینسایدر در ادامه با اشاره به قابلیت‌های مختلف چین در عرصه موشکی این پیشرفت را در سایه ریاست جمهوری «ژی جین پینگ» نامید که خواهان افزایش قدرت کشورش در ابعاد منطقه‌ای و جهانی است.وزارت دفاع آمریکا گزارش کرده است که چین با مهندسی مجدد بر موشک «دی _ اف 5» آن‌ها را به کلاهک‌های چند منظوره مجهز کرد و هم‌اینک 20 فروند از این موشک‌ها هم اینک در سیلوهای موشکی چین در سرتاسر این کشور قرار گرفته‌اند و هر کدام قادرند تقریبا تمام آمریکا را هدف قرار دهند.

این منبع خبری در خاتمه نوشت: زمان درز اخبار ارتقا این موشک‌ها پیامی به آمریکا مبنی بر این است که چین به سرعت به عنوان قدرت در حال ظهور در منطقه و با تحمل محدود دخالت واشنگتن در حیاط خلوت خود است.


سه شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن