تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس از مكّه بر گردد و تصميم داشته باشد كه سال بعد هم به حجّ برود، بر عمرش افزو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813053311




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زمين خواري به بهانه طرح کشت علوفه در استان کرمان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۱۷:۶ب.ظ)
زمين خواري به بهانه طرح کشت علوفه در استان کرمان موج - رئيس دادگستري شهرستان کهنوج گفت: زمين‌هايي که در شهرستان‎هاي کهنوج و فارياب در قالب طرح کشت علوفه در سال‎هاي گذشته به مردم داده شد با تغيير الگوي کشت به افراد ديگر واگذار شده است.
به گزارش خبرگزاري موج، علي سالاري با بيان اين مطلب گفت: ملاک و معيار ما در رسيدگي به همه پرونده‎ها قانون است و در مدار قانون به آن‎ها رسيدگي شده و حکم صادر مي‎شود.
رئيس دادگستري شهرستان کهنوج استان کرمان با اشاره به اين که امسال به حدود ۱۰ فقره پرونده در کميسيون ماده واحده رسيدگي شده است، بيان داشت: در پرونده‎هايي که منجر به صدور رأي شده، براي ۱۷۸ هکتار از اراضي حکم به نفع دولت صادر شده است.
بنا بر اعلام دادگستري استان کرمان، وي افزود:با توجه به اين که همواره حمايت از حق و حقوق مردم را در دستور کار خود قرار داده‎ايم در سال گذشته براي ۱۸۰ هکتار حکم صادر شده که ۴۲ هکتار آن به نفع مردم بوده است.
رئيس دادگستري شهرستان کهنوج گفت:بايد مسوولان قضائي تدابير لازم را بينديشند تا تعداد پرونده‎ها در اين زمينه افزايش نيابد و به تبع آن از بروز مشکلات ديگر جلوگيري شود. برخي از تصرف‌هاي اراضي دولتي و زمين‎خواري‎ها به‌ صورت مدرن بوده است. زمين‌هايي که در شهرستان‎هاي کهنوج و فارياب در قالب طرح کشت علوفه در سال‎هاي گذشته به مردم داده شد با تغيير الگوي کشت به افراد ديگر واگذار شده است.
سالاري با بيان اين که قانون تغيير کاربري در جنوب کرمان متروک شده است، عنوان کرد: به همين دليل مردم با ساخت و ساز روي زمين هاي کشاورزي اقدام به تشکيل روستا کرده‎اند، بنابراين بايد در اين راستا اقدام جدي براي صيانت از حقوق دولت صورت گيرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 94]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن