تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زبان خود را به نرمگويى و سلام كردن عادت ده، تا دوستانت زياد و دشمنانت كم شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813210694




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خواستارهمکاریهای اقتصادی پایدار هستیم


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: وزیر اقتصاد گرجستان:
خواستارهمکاریهای اقتصادی پایدار هستیم
وزیر اقتصاد گرجستان در دیدار با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایران گفت: توجه مطلوب به راه‌هایی برای گسترش رویدادهای اقتصادی را مدنظر داریم و باعث خوشحالیست که همکاریهای اقتصادی بین دو کشور پایدار باشد.


به گزارش خبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران، کویریکاشویلی معاون اول نخست‌وزیر و وزیر اقتصاد و توسعه پایدار گرجستان در مراسم اختتامیه پنجمین اجلاس کمیسیون مشترک اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری گرجستان و امضای یادداشت تفاهم نامه همکاری که امروز(سه شنبه)در هتل هما تهران برگزار شد، با بیان اینکه تمایل داریم همکاری بین ایران و گرجستان در زمینه‌های فرهنگی و اقتصادی گسترش دهیم، اظهار کرد: توجه مطلوب به راه‌هایی برای گسترش رویدادهای اقتصادی را مدنظر داریم و باعث خوشحالیست که همکاریهای اقتصادی بین دو کشور پایدار باشد.


وی با اشاره به همکاری بخش خصوصی دو کشور ادامه داد: سطح همکاری دو کشور به میزان پتانسیل آن نیست بلکه می‌توانیم برای همکاری بیشتر پتانسیل ایجاد کنیم و همچنین این دولت از شرکت‌های خصوصی مطرح برای حضور در نمایشگاه‌های گرجستان حمایت می کند.


وزیر اقتصاد پایدار گرجستان یادآور شد: گرجستان با اتحادیه اروپا تفاهمنامه‌ای در راستای تجارت آزاد منعقد کرده تا تاجران ایرانی از این ظرفیت استقبال کنند وهمچنین نیروی برق و گاز را بتوانیم انتقال دهیم.


وی اضافه کرد: گرجستان برای توسعه تجارت حامل‌های انرژی آمادگی خود را اعلام می کند و همچنین می توانیم پیشنهاد همکاری برای منابع آبی را هم داشته باشیم.


کویریکاشویلی با توجه به سخنان وزیر کار ایران تصریح کرد: منابع آبی برای انتقال آب به ایران در حال بررسی است.


وی در پایان افزود: برای تولید، صنعت، توریسم کشاورزی، خرید و فروش املاک تمایل به همکاری با کشور ایران را داریم. 


انتهای پیام/





اخبار مرتبط

تهران آماده همکاری مشترک با شرکت‌های ژاپنی در زمینه حمل و نقل عمومی سریع
از احیای ببرهای به اصطلاح مازندرانی تا واردات شیر ایرانی




۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 90]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن