تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن شوخ و شنگ است و منافق اخمو و عصبانى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819470077




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماینده قزوین در مجلس: باید مانع از قدرت گرفتن قلدران سیاسی شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: نماینده قزوین در مجلس: باید مانع از قدرت گرفتن قلدران سیاسی شد تهران - ایرنا - نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: مقاله نوشته شده توسط یکی از خواص تحت عنوان پایان دلواپسان نشان می دهد آنها برای انتخابات دور آینده مجلس برنامه دارند که من قلندران را قلدران مجلس می دانم و باید مانع از قدرت گرفتن قلدران سیاسی شد.


به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام سید مرتضی حسینی در نطق میان دستور روز سه شنبه مجلس افزود: دو جریان از ابتدای انقلاب با یکدیگر به مبارزه پرداختند که یکی از این دو جریان ،افرادش وقتی در خط انقلاب بودند مورد فحاشی قرار می گرفتند اما وقتی از اندیشه امام و انقلاب فاصله می گرفتند بیشترین تشویقات نصیب آنها می شد.
نماینده مردم قزوین در مجلس با اشاره به اینکه در دوران انقلاب اسلامی از این نمونه ها بسیار است، افزود: آقای منتظری در جهت خط امام بود و توهین هایی به ایشان از سوی جبهه مقابل شد و تا ایشان از امام (ره) فاصله گرفت شاهد آغاز تعریف ها از ایشان بودیم.
وی ادامه داد : میرحسین موسوی و کروبی زمانی که در چارچوب هدایت های امام (ره) و رهبری حرکت می کردند شاهد هجمه های مختلف از طرف مقابل به این افراد بودیم اما وقتی از اندیشه های امام فاصله گرفتند تمجیدهای ضد انقلاب و دیگر اندیشه ها از آنها آغاز شد.
حسینی یادآور شد : به خواصی که هنوز در پست و مسوولیتی هستند و در جایگاه های بلند نظام نشسته اند می گویم که امروز حرکت ها و سخنان شما مورد استقبال ضد انقلاب و دیگر اندیشان است و شما را به ادامه اعمالتان تشویق می کنند و بر عکس، نیروهای انقلاب از ما فاصله می گیرند.
وی با اعلام اینکه ضد انقلاب برخی از افراد را به ادامه کارهای خود ترغیب می کند، گفت: با انجام دستورات ضد انقلابیون از انقلاب و نظام فاصله می گیرید و الان حرف هایی عنوان می کنید که در دهه شصت خلاف آنها را عمل می کردید.
نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس عنوان کرد: بروید و بار دیگر عدالت اجتماعی را که اعلام می کردید را بخوانید و ببینید چقدر از آن فاصله گرفته اید. یادمان نرفته است که شما مواضع تندی علیه آمریکا و غرب و نظام سرمایه داری داشتید .
وی اضافه کرد: مواضع تند شما در قبال دیگر اندیشه ها و سکولارها چگونه بود و چه شده است که اکنون همه اینها در زیر لوای شما به خوشحالی می پردازند.
این نماینده منتقد دولت گفت : ما در پیچ خطرناک تاریخ قرار گرفته ایم و آیندگان در مورد ما چگونه قضاوت خواهند کرد، هم اکنون در مملکت ما دو فکر و اندیشه در مورد این موضوع وجود دارد، یک اندیشه معتقد است که هزینه های فعالیت در عرصه هسته ای بیشتر از منافع آن شده است.
حسینی افزود: نمایندگان این تفکر همان کسانی هستند که قبله آمال آنها غرب است و باید با تاسف گفت این تفکر در میان برخی از دولتمردان و رجال سیاسی رواج دارد و متاسفانه دشمن نیز به خوبی از نقطه ضعف استفاده می کند .
نماینده مردم قزوین گفت: اندیشه نخبگان و فرهیختگان این ملت این است که می گویند انرژی هسته ای از علوم پایه است و پیشرفت در هر مملکتی بستگی به دستیابی به این علم است.
وی با اشاره به اینکه غربی ها چون می دانند در دولتمردان ما کسانی هستند که اعتقاد به انرژی هسته ای ندارند می گویند، در سایه تهدید می شود آنها را وادار به عقب نشینی کرد و این مجلس اصولگرا در این پیچ خطرناک نباید سکوت کند و نباید دست روی دست گذاشت که اتفاقی بیافتد که ننگ آن در تاریخ بماند.
حسینی با بیان اینکه نباید به قلدران سیاسی اجازه حضور در سیاست را داد گفت: این افراد همان کسانی هستند که به کنگره آمریکا و بوش نامه نوشتند که ایران در اختیار شما است و کسانی هستند که هرجا فساد هست، دست های یکی از آنها نمایان است.
نماینده مردم قزوین خاطر نشان کرد: قلدران سیاسی کسانی هستند که می خواستند در سال 88 انقلاب اسلامی را از ریشه بخشکانند؛ همان کسانی هستند که صدای زندگی اشرافی و تجملاتی آن ها گوش فلک را کر کرد.
وی ادامه داد: آنها مسکن مهر را که عده ای فقیر از آن استفاده می کردند، طرحی مزخرف عنوان می کنند و کسانی هستند که می گفتند ما حتی نمی توانیم یک آبگوشت بزباش درست کنیم و می گفتند آمریکا با یک موشک ایران را نابود می کند.
وی افزود: درآمدهای آنها از صدها میلیارد می گذرد. این ها همان کسانی هستند که صاحب میلیاردها سرمایه هستند و زمانی که وام می خواهند، یک ضامن هم ندارند.
حسینی با اشاره به اینکه ما جزو قلدران نیستیم ما میرزا بنویس بیچارگان و فقیران هستیم گفت: اکثر بازنشستگان فقیر هستند و کارگران با طراحی شما به عنوان برده در کارخانه ها کار می کنند و صدایی از آنها بلند نمی شود و برخی از آنها با اینکه چندین ماه است حقوقی دریافت نکرده اند اعتراضی نمی کنند چرا که در صورت کوچکترین اعتراض اخراج می شوند.
وی بیان کرد : برخی با اصل 44 و با سمن بخشی صاحب کارخانه شدند و ما دلواپس این هستیم که آمریکا کلاه بر سر ما نگذارد و نگران این هستیم که کودتا گران سال 88 دوباره به سرکار نیایند.
نماینده مردم قزوین در تذکر به وزیر نیرو گفت : به داد مردم آبیک برسید چرا که مردم آب آشامیدنی خود را خریداری می کنند.
وی گفت : چرا فاضلاب شهر شریفیه را اصلاح نمی کنید؛ بوی تعفن این فاضلاب مردم و کشاورزان این منطقه را مورد آزار قرار داده است.
وی در تذکری خطاب به وزیر کشور افزود: چرا در پرداخت وام کشاورزی اینقدر سخت گیری می کنید که کشاورزان و دامداران از اقدام خود پشیمان شوند؛ در حال حاضر همه دامداران و مرغداران در حال ورشکستگی هستند.
حسینی از وزیر نفت نیز در خواست کرد تا اجازه ندهد گاز رسانی به طارم متوقف شود.
وی از وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی نیز در خواست کرد تا نسبت به جابه جایی بیمارستان های بوعلی و رجایی اقدام کند چراکه این دو بیمارستان وضعیت نابسامانی دارند.
نماینده قزوین در تذکر به وزیر اقتصاد یکی از مشکلات رکود در صنایع را کمبود نقدینگی عنوان کرد و گفت : چرا مشکل کمبود نقدینگی را حل نمی کنید؛ با توجه به اینکه مجلس شورای اسلامی دست شما را در این زمینه باز گذاشته است.
سیام **2181 /1449



29/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن