تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر كس حريم خدا را حفظ كند، حرمتش حفظ مى‏شود و هر كس خدا را اطاعت كند، اطاعت مى‏شود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798773030




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دویچه بانک آلمان تهدید به منتقل کردن فعالیت هایش به خارج ازانگلیس کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: پیش لرزه های تصمیم دولت کامرون برای خروج از اتحادیه اروپا، دویچه بانک آلمان تهدید به منتقل کردن فعالیت هایش به خارج ازانگلیس کرد لندن - ایرنا - براساس گزارش های منتشر شده از سوی رسانه های گروهی انگلیس در روز سه شنبه، دویچه بانک آلمان رسما تهدید کرده است در صورت خروج لندن از اتحادیه اروپا، فعالیت هایش را به خارج از انگلیس منتقل خواهد کرد .


به گزارش ایرنا، شبکه اسکای نیوز در این مورد گزارش داد، در حال حاضر در دویچه بانک آلمان کارگروهی به منظور بررسی تبعات خروج بخشی از فعالیت های این بانک به خارج از انگلیس تشکیل شده که در آن مدیران ارشد سیاست های راهبردی، ریسک سنجی و تحقیقات حضور دارند.
براساس این گزارش، دویچه بانک آلمان همچنین در حال بررسی این مساله است که خروج انگلیس از اتحادیه اروپا چه تاثیری بر فعالیت این بانک بین المللی خواهد گذاشت.
دویچه بانک آلمان دومین بانک اروپایی از نظر سرمایه به حساب می آید که تنها در کشور انگلستان 16 دفتر و 9 هزار کارمند دارد.
یک سخنگوی دویچه بانک آلمان با اشاره به احتمال خروج بانک "اچ اس بی سی" از انگلیس که گفته می شود به دلیل مسایل مالیاتی صورت می گیرد، خاطر نشان ساخته است: خروج این بانک آلمانی ربطی به مساله مالیات های بانکی ندارد بلکه صرفا بر اساس احتمال خروج انگلیس از اتحادیه اروپا می باشد.
پیشتر "داگلاس فلینت" رییس بانک "اچ اس بی سی" در اظهاراتی با اشاره به احتمال خروج این غول بانکی از انگلیس، گفته بود که این تصمیم به دلیل اعمال برخی تغییرات و اصلاحات در نظام اقتصادی انگلیس پس از پیروزی محافظه کاران در انتخابات پارلمانی این کشور، صورت می گیرد.
وی با بیان اینکه "مشخص نیست مقصد آتی دفتر مرکزی بانک به کجا خواهد بود و کی این اتفاق رخ خواهد داد" ، گفت: اما این موضوع در دستور کار بانک قرار گرفته است.
دویچه بانک، به معنی بانک آلمانی، شرکت خدمات مالی و بانکداری آلمانی و چندملیتی است، که شعبه مرکزی آن در شهر فرانکفورت قرار دارد و از سال 1873 میلادی در انگلیس فعالیت دارد.
این بانک بین المللی بیش از 98 هزار کارمند در استخدام خود داشته و در اروپا، آمریکا و آسیا فعالیت می کند.
دویچه بانک در ژانویه 1870 تاسیس شد و اکنون شعبه هایی در مراکز مهم جهان مانند لندن، مسکو، نیویورک، سنگاپور، سیدنی، هنگ کنگ و توکیو دارد.
براساس وعده دیوید کامرون نخست وزیر و رهبر حزب محافظه کار در پیش از انتخابات پارلمانی هفدهم اردیبهشت ماه، قرار است همه پرسی خروج انگلیس از اتحادیه اروپا در سال 2017 میلادی برگزار شود که براساس آن انگلیسی ها میان آنچه محافظه کاران قوانین و سیاست های دست و پا گیر اتحادیه اروپا می خوانند و یا ادامه عضویت در اروپا که دارای 28 عضو می باشد، تصمیم گیری نمایند.
در حالی که بحث خروج انگلیس از اتحادیه اروپا به دنبال پیروزی حزب محافظه کار در انتخابات پارلمانی انگلیس بالا گرفته است، از هم اکنون گمانه زنی ها نیز از خروج برخی از بانک ها و شرکت های خارجی مستقر در انگلیس شدت گرفته است.
به گزارش منابع انگلیسی در حال حاضر شماری از شرکت ها و بانک های خارجی مساله خارج کردن بخش عمده ای از فعالیت های شان را از انگلیس مد نظر قرار داده اند که دویچه بانک آلمان اولین آنها بشمار می آید.
براساس نتایج نظرسنجی موسسه "امپوس موری " که در ماه فوریه گذشته صورت گرفته بود، بسیاری از روسای شرکت های بزرگ در انگلیس نگران خروج این کشور از اتحادیه اروپا هستند.
با این حال لرد "انتونی بمفورد" یک عضو مجلس اعیان انگلیس و صاحب شرکت بزرگ تولید کننده تجهیزات کشاورزی و ساختمانی "جی سی بی" روز دوشنبه گذشته با بیان اینکه انگلیس نباید از خروج از اتحادیه اروپا واهمه داشته باشد، گفت: ما پنجمین یا ششمین بزرگترین اقتصاد دنیا هستیم و می توانیم در کمال آرامش و منطق از اروپا خارج شویم.
اروپا**4**ن**1552



29/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن