تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):گناهانى كه باعث نزول عذاب مى‏شوند، عبارت‏اند از: ستم كردن شخص از روى آگاهى، تجاوز...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805120874




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بیش از 107 کیلوگرم مواد مخدر در فارس کشف شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: بیش از 107 کیلوگرم مواد مخدر در فارس کشف شد شیراز - ایرنا - رییس پلیس مبارزه بامواد مخدر فارس گفت:ظرف 24 ساعت گذشته 107کیلو و 900 گرم انواع مواد مخدر در شهرستان های داراب ، فیروزآباد و لارستان کشف شد.


به گزارش دریافتی سه شنبه ایرنا به نقل از فرماندهی نیروی انتظامی فارس ، سرهنگ محمد جعفر تولایی افزود:ماموران انتظامی پاسگاه کوهستان شهرستان داراب پس ازدریافت گزارشی مبنی برآتش سوزی یک دستگاه وانت پیکان درگردنه "گدار پنبه" این شهرستان به محل حادثه اعزام شدند.
وی بیان داشت:پس از مهار آتش ، ماموران انتظامی خودرو یاد شده را که در آن مکان رها شده بود به پاسگاه کوهستان داراب انتقال دادند و در بازرسی از آن 12 کیلوگرم حشیش خالص و 15 کیلو و 540 گرم حشیش سوخته کشف شد.
تولایی ادامه داد:همچنین ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان فیروزآباد در اجرای طرح مقابله با ورود موادمخدر در هنگام گشت زنی در جاده فیروزآباد - قیروکارزین، به یک دستگاه پژو 405 شک کردند.
رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فارس بیان کرد:راننده خودرو به محض مشاهده ماموران اقدام به فرار کرد که پس از طی مسافتی تعقیب و گریز این وسیله نقلیه متوقف و در بازرسی از آن 60 کیلو و 560 گرم تریاک کشف شد.
تولایی افزود:راننده این خودرو با استفاده از موقعیت جغرافیایی منطقه متواری شد و هم اینک تلاش پلیس برای دستگیری متهم ادامه دارد.
این مقام انتظامی اظهار داشت:ماموران پاسگاه انتظامی هرمود عباس شهرستان لارستان نیز پس از طی مسافتی تعقیب و گریز یک دستگاه موتورسیکلت را متوقف و در بازرسی از این وسیله نقلیه 19 کیلو و 800 گرم تریاک کشف کردند.
تولایی گفت:راکب این موتوسیلکت متواری است و تلاش ماموران برای دستگیری متهم ادامه دارد.
وی افزود: استان فارس محل نا امنی برای قاچاقچیان مواد مخدر خواهد بود و ماموران انتظامی این استان با هرگونه قاچاق مواد مخدر با جدیت برخورد می کنند.

** توزیع کننده هرویین در مروشت دستگیر شد
همچنین روابط عمومی نیروی انتظامی فارس به نقل از رییس پلیس شهرستان مرودشت اعلام کرد:فردی به نام "الف - ش" معروف به "خمیس" که یکی از عوامل اصلی تهیه و توزیع هرویین در این شهرستان بود ، دستگیر شد.
سرهنگ علی شیبانیان اظهار داشت:متهم یاد شده در دو سال گذشته با همدستی چند نفر از عاملان خود اقدام به توزیع هرویین در شهرستان مرودشت می کرد.
او بیان کرد:ظرف دو سال گذشته تعداد زیادی از عوامل و همدستان " خمیس" شناسایی و دستگیر شدند اما متهم اصلی به دلیل این که به صورت مداوم محل سکونت خود را تغییر می داد و به شهرستان های همجوار رفت و آمد می کرد، ماموران موفق به دستگیری او نشده بودند.
شیبانیان گفت:یکی از شگردهای "خمیس" در تهیه و توزیع مواد مخدر استفاده از موتورسیکلت های تیزرو هنگام توزیغ مواد مخدر در بین عاملان خود بود.
رییس پلیس مرودشت بیان کرد: سرانجام با استفاده از شگردهای خاص پلیسی و کارهای اطلاعاتی "خمیس" و یکی از همدستان اصلی وی به نام " ه - پ " شناسایی و دستگیر شدند.
شیبانیان گفت:همدست خمیس علاوه بر توزیع مواد مخدر با استفاده از موتورسیکلت تیزرو اقدام به کیف قاپی در شهرستان مرودشت نیز می کرد و از وی مقادیری اموال مسروقه کشف شده است.
فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت افزود:در ارتباط با متهم اصلی و همدستان وی ، پرونده مقدماتی تشکیل شده و موضوع برای بررسی های بیشتر در پلیس آگاهی این شهرستان همچنان در دست اقدام است.
شهرستان مرودشت در فاصله 45 کیلومتری شمال شیراز واقع شده است.ک/1
6118



29/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 121]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن