تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همّت مؤمن در نماز و روزه و عبادت است و همّت منافق در خوردن و نوشيدن؛ مانند حيوا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804703645




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شرایط بازگشت داوطلبانه مهاجران به افغانستان فراهم شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: وزیر امور ایالتی و مرزی پاکستان: شرایط بازگشت داوطلبانه مهاجران به افغانستان فراهم شود تهران- ایرنا- وزیر امور ایالتی و مرزی پاکستان گفت: باید با ایجاد جاذبه در کشور افغانستان، مهاجرین این کشور با کرامت به موطن خود بازگردند و همه باید به افغانستان کمک کنند تا شرایط بازگشت داوطلبانه مهاجران فراهم شود .


به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، عبدالقادر بلوچ در چهارمین اجلاس کمیته چهارجانبه راهبردی بین دولت های جمهوری اسلامی ایران، پاکستان، افغانستان و کمیساریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان در تهران افزود: با توجه به عزم دولت وحدت ملی افغانستان برای ایجاد زیر ساخت ها در این کشور به حل مشکلات افغانستان خوشبین هستیم.
وزیر امور ایالتی و مرزی پاکستان به کمک های جهانی برای بازگشت مهاجران ساکن در پاکستان و ایران به افغانستان اشاره کرد و گفت : جامعه بین المللی باید روی کمک به افغانستان تمرکز کند تا شرایط مناسب اسکان، اشتغال و معیشت در این کشور فراهم شود .
بلوچ ادامه داد: این جلسه چهارجانبه مجمعی است برای این که تضمین اجرایی شدن راه حل های راهبردی برای بازگشت داوطلبانه پناهندگان به کشورشان بررسی و توافق شود.
وی اضافه کرد: راه حل راهبردی یک برنامه درازمدتی است برای تامین بهترین راه و عملکرد برای مشکلاتی که در منطقه در ارتباط با پناهندگان داریم.
وزیر امور ایالتی پاکستان گفت: برنامه جامعی داریم که با حمایت های دولت های ایران، افغانستان، پاکستان و کمیساریا و جامعه بین المللی بتوانیم به راه حل های راهبردی برسیم و آن ها را محقق کنیم.
در این اجلاس دیزی دل مدیر کل منطقه ای آسیا و اقیانوسیه کمیساریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان و مارک باودن معاون نماینده ویژه دبیر کل سازمان ملل متحد در امور افغانستان نیز با قدردانی از جمهوری اسلامی ایران در ارایه خدمات طولانی مدت به پناهندگان افغانستانی مقیم ایران به بیان گزارشی از برنامه های سازمان ملل متحد برای کمک به بازگشت مهاجران به افغانستان پرداختند .
دیزی دل گفـت: علاقمند به تعامل بسیار قوی و فعال با کشورهای ایران، افغانستان و پاکستان هستیم که بتوانیم راه های بازگشت پناهندگان افغان به کشورشان را باتوسعه زیرساخت ها، شرایط مناسب معیشت و کار تضمین کنیم.
وی ادامه داد: کمیساریا سعی می کند برنامه های خود را به گونه ای اصلاح کند که بتواند زمینه معیشت و آموزش مهارت ها را در بین پناهندگان ارتقا دهد که آن ها با دانش کافی بتوانند زندگی بهتر داشته باشند.
این مقام کمیساریای عالی سازمان ملل در امور پناهندگان اضافه کرد: ما به هرسه کشور ایران، افغانستان و پاکستان برای تامین منابع پناهندگان و افزایش بودجه همکاری می کنیم تا بتوانیم راه حل های پایدار را برای چالش های طولانی مدتی که مطرح هستند، پیدا کنیم.
دیزی دل گفت: بیاییم در کنار هم و با یکدیگر همکاری کنیم تا بتوانیم به نسل های بعدی افغانستان آینده بهتری نوید بدهیم، به افرادی که مدت ها از کشور خود دور بودند و به کشورشان برگردند.
سیام/1058/9136/1429



29/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 80]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن