تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ایمان هیچ کس کامل نمی شود مگر هر که را خدا دوست دارد دوست داشته باشد و آن که را خدا دشم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819458598




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیرکل ستاد بحران استانداری کرمانشاه:خسارت وارده به باغداران استان از محل بیمه کشاورزان پرداخت می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مدیرکل ستاد بحران استانداری کرمانشاه:خسارت وارده به باغداران استان از محل بیمه کشاورزان پرداخت می شود کرمانشاه - ایرنا - مدیرکل ستاد بحران و حوادث غیرمترقبه استانداری کرمانشاه گفت: خسارت وارده به باغداران و مزارع کشاورزی استان از محل بیمه کشاورزان پرداخت می شود.


حسین باباجانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این خسارت از طریق افزایش ضریب بیمه به باغداران و کشاورزان پرداخت می شود.
وی افزود: دولت مبلغی را به صندوق بیمه کشاورزان کمک می کند و افرادی که متحمل خسارت شده اند می توانند به این صندوق مراجعه نمایند.
باباجانی یادآور شد: در پی خشکسالی و سرمازدگی در استان پرونده های مربوطه تشکیل و برای رسیدگی به سازمان مدیریت بحران کشور ارسال شد و باغدارانی و کشاورزانی که دچار خسارت شده اند می توانند با مراجعه به فرمانداری و یا سازمان جهاد کشاورزی محل زندگی خود پیگیر پرونده هایشان باشند.
مدیرکل ستاد بحران استانداری کرمانشاه خاطرنشان کرد: در پی وقوع خشکسالی و سرمازدگی باغداران و کشاورزان شهرستان های کنگاور، روانسر، مناطق اورامانات، صحنه و کرمانشاه متحمل بیشترین خسارات شده اند.
رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه پیشتر اعلام کرده بود در اثر سرمازدگی بیش از چهار هزار میلیارد ریال به باغات و مزارع استان خسارت وارد شده است.
7458/8066



29/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 101]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن