تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به خدا و روزقيامت ايمان دارد،بايد ميهمانش راگرامى دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805239607




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

از بزرگ شدن غریبه کوچک تا فیلم دوربین های مداربسته هتل تارا


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: از بزرگ شدن غریبه کوچک تا فیلم دوربین های مداربسته هتل تارا


نگاهی به اخبار برخی سایت ها و خبرگزاری های داخلی و خارجی در ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴.دکه بازیگر فیلم مشهور بیضایی/افشای رابطه پنهانی ملک فهد با یک زن انگلیسی/اولین کتابفروشی سیار/ مجازات جدید داعش علیه زنان/چشمه‌ای سحرآمیز در برزیل/کارشناس تصادف داعش و ...
دکه بازیگر فیلم مشهور بیضایی

دکه بازیگر فیلم مشهور بیضایی

عدنان عفراویان کودک بازیگر فیلم «باشو غریبه کوچک» سال‌های سال است که در گوشه میدان دانشگاه شهر اهواز دکه سیگار فروشی دارد.او در کودکی این شانس را پیدا کرد که در فیلم «باشو غریبه کوچک» به کارگردانی بهرام بیضایی بازی کند. او در این نقش حسابی درخشید، اما مثل بسیاری از بازیگران کودک و نوجوان تاریخ سینمای ایران دیگر نتوانست بازیگری را ادامه دهد.مراسم تجلیل از عدنان عفراویان چندی پیش در جشنواره فیلم‌های علمی اهواز برگزار شد.
بیشتر...

افشای رابطه پنهانی ملک فهد با یک زن انگلیسی

افشای رابطه پنهانی ملک فهد با یک زن انگلیسی

جنان حرب، زنی فلسطینی که دارای شهروندی بریتانیا است، یکی از رازهای خانواده پادشاه متوفی عربستان سعودی را پس از ۴٧ آشکار کرد. خانم جنان حرب که شهروند بریتانیا است می‌گوید، که در سال ١٩۶٨ زمانی که ١٩ سال سن داشته و ملک فهد بن عبدالعزیز در آن زمان، وزیر کشور عربستان سعودی بود، در کاخ شرقیه، در غرب لندن طی مراسمی به عقد وی درآمده است. جنان حرب در یک مصاحبه‌ای یکی از رازهای خانواده پادشاه متوفی عربستان سعودی را آشکار کرد و گفت: ما در بریتانیا هم‌دیگر را شناختیم و عاشق هم شدیم، پس از آن نیز ملک فهد از من خواست که به عقد وی دربیایم، اما وی گفت که این عقد باید مخفیانه باشد و نباید کسی از آن مطلع شود، من هم موافقت کردم و ما به عقد هم‌دیگر درآمدیم. این همسر پادشاه متوفی عربستان گفت که مهریه‌اش ١٢ میلیون لیره استرلینگ بوده که معادل ١۶ میلیون یورو است، و تاکنون آن را دریافت نکرده است. وی همچنین گفته است که با مراجعه به یکی از دادگاه‌های بریتانیا، خواستار دریافت این مبلغ از خانواده پادشاه عربستان شده است. جنان همچنین گفته است در سال ٢٠٠٣ و دو سال قبل از فوت ملک فهد، در هتل دورچسر در لندن، با ملک عبدالعزیز ملاقات کرده و وی قول داده بود که مبلغ ١٢ میلیون یورو به وی پرداخت کند، اما تا کنون هیچ مبلغی از خانواده پادشاه متوفی عربستان دریافت نکرده است.
بیشتر...

اولین کتابفروشی سیار

اولین کتابفروشی سیار

اولین کتابفروشی سیار درواقع یک گاری بود. «مری تیتکامب» مسئول کتابخانه مری لند معتقد بود که داشتن کتاب تنها قسمتی از شغل یک کتابدار است و در دسترس قرار دادن این کتاب‌ها بخش مهم‌تر آن بوده است. گاری کتابخانه واشنگتن کتاب‌ها را به دور و اطراف شهرهای کناری می‌برده و به صورت فی البداهه و بی‌برنامه در این شهر‌ها توقف می‌کرده و کتاب‌ها را در دسترس عموم مردم قرار می‌داده است.
بیشتر...

مجازات جدید داعش علیه زنان

مجازات جدید داعش علیه زنان

داعش طی دستوری جدید، پوشاندن چشم را نیز بر زنان واجب کرده است و زنان متخلف را شلاق می‌زند. تروریست‌های داعش در پی صدور حکم پوشاندن چشم، راننده یک اتوبوس را به دلیل وجود یک زن در ماشین که چشمانش بیرون از نقاب بود، به پرداخت جریمه مالی محکوم کرد. «ابو ابراهیم الرقاوی» یکی از اعضای گروه «الرقه تذبح بصمت» گفت: اعضای دیوان محاسبات داعش در خیابان‌های شهر رقه سوریه گشت‌زنی می‌کنند و در صورت مشاهده زنی که چشم‌های خود را نپوشانده باشد با چوب خیزران وی را شلاق می‌زنند.ابو ابراهیم افزود: داعش ساده‌ترین حقوق زنان را نقض کرده است تا جایی‌که پوشیدن کفش‌های رنگی را نیز بر آنان حرام کرده است.سران گروهک تروریستی داعش که به فساد، عیاشی و شهوت‌رانی مشهور هستند و زنان و دختران عراقی و سوری را به کنیزی می‌گیرند، با اجرای قوانین سخت‌گیرانه بر مردم، آنان را به بهانه‌های واهی همچون درست نبستن روبنده، تماشای کارتون، گوش دادن موسیقی و... شکنجه و اعدام کرده و در برابر جرم‌هایی مثل قاچاق و رشوه به «کچل کردن» اکتفا می‌کنند! (محتوای این مطلب در صفحات داعش که آشکارا جنایتشان را نمایش می دهند دیده نمی شود و متناقض بودن برخی مطالب آن، به نویسنده خبر که یک فرد سوریه ای است ربط دارد.)
بیشتر...

چشمه‌ای سحرآمیز در برزیل

چشمه‌ای سحرآمیز در برزیل

چشمه «سحرآمیز» واقع در پارک ملی چاپادا، در 400 کیلومتری ایالت باهیای برزیل قرار د ارد. این چشمه عمقی 36 متری دارد و آب آن آنقدر شفاف است که صخره ها و تنه های درختان قدیمی در کف آن قابل رویت است. هنگامی‌ که خورشید در سمت راست است نور از یک شکاف وارد می‌شود و انعکاسی آبی رنگ ایجاد می کند. دسترسی به این دریاچه به دلیل حفاظت محیطی و اکوسیستم نادر و خاصش بسیار محدود است.
بیشتر...

کارشناس تصادف داعش

کارشناس تصادف داعش

پلیس راهنمایی و رانندگی داعش تصاویری را از نحوه کشیدن کروکی و کارشناسی تصادفات رانندگی در دجله عراق منتشر کرد.داعش با انتشار تصاویری از وقوع یک تصادف در منقطه القیاره واقع در ایالت دجله عراق تحت عنوان «بخشی از کار پلیس راهنمایی و رانندگی» داعش، نحوه رسیدگی به تصادفات در مناطق تحت سلطه خود را شرح داد.
کارشناس تصادف داعش

کارشناس تصادف داعش
این گروک عکسی از برگه گزارش تصادف خود را به نمایش گذاشت که شامل اطلاعاتی در مورد محل وقوع حادثه، وسائل نقلیه، رنگ، پلاک و... است.گفتنی است چندی قبل نیز گروهک تروریستی داعش، اولین گواهینامه رانندگی خود را در شهر رقه سوریه صادر کرد.دفتر رسانه‌ای داعش با انتشار عکسی از این گواهینامه اعلام کرد: به کسانی‌که در امتحان رانندگی پلیس داعش پذیرفته شوند، گواهینامه اعطا می‌شود. این گروهک که با وضع قوانین سخت‌گیرانه و انجام جنایات مختلف، زندگی را برای مردم رقه بسیار رنج‌آور کرده است؛ حال که نوبت به رانندگی و حفظ جان مردم می‌رسد، به راحتی و با ساده‌ترین قوانین به مردم گواهینامه رانندگی اعطا می‌کند. از همین رو بسیاری از مردم برای دریافت گواهینامه از داعش اقدام کرده‌اند و مراکز مختلفی برای امتحان رانندگی ایجاد شده است.
بیشتر...

وقتی گوش جان کری را می کشند

وقتی گوش جان کری را می کشند

جان کری وزیر امور خارجه آمریکا در سفر خود به کره جنوبی در دیدار با خانواده های اعضای سفارت خانه و نیروهای نظامی آمریکا در کره یک نوزاد 8 ماهه از میان خانواده های آمریکایی را در آغوش گرفت.
بیشتر...

شکنجه بیرحمانه یک کفتار در رامهرمز

شکنجه بیرحمانه یک کفتار در رامهرمز


شکنجه بیرحمانه یک کفتار در رامهرمز

چهارشنبه هفته گذشته (۱۳۹۴/۲/۲۳) فردی از اهالی یکی از روستاهای اطراف شهرستان رامهرمز یک کفتار ماده را بوسیله اسلحه شکاری ساچمه زنی هدف قرار داده و جانور را زخمی می کند. این فرد در اقدامی وحشیانه و غیر انسانی در حالی که کفتار کاملا زنده بوده، حیوان مجروح را بوسیله یک طناب به پشت خودروی سمند خود بسته و فاصله محل شلیک تا روستا کفتار را به روی زمین می‌کشد. راننده خودرو پس از ورود به روستا در نقطه ای توقف می کند و یکی از اهالی از صحنه دردناک زجر کشیدن کفتار مجروح که هدف گلوله قرار گرفته و مسافتی طولانی با خودرو بر روی زمین کشیده است تصویربرداری می‌کند. در این بین یکی از روستائیان، اداره محیط زیست رامهرمز را در جریان قرار داده و پس از دریافت گزارش محیط بانان عازم روستای مذکور می‌شوند. رئیس اداره محیط زیست رامهرمز در این باره گفت: اواخر هفته گذشته از طریق یکی از اهالی در جریان آزار و اذیت یک کفتار قرار گرفته و بلافاصله پس از اطلاع از موضوع محیط بانان این اداره به محل اعزام شدند. حسن آقاشیرمحمدی افزود: عامل این اقدام بی‌رحمانه که متوجه حضور محیط بانان شده بود دقایقی پیش از رسیدن مامورین، کفتار را که بوسیله طناب به اتومبیل بسته شده بود از خودرو جدا کرده و از محل متواری می‌شود. رئیس اداره محیط زیست رامهرمز گفت: کفتار مجروح توسط محیط بانان به مرکز شهرستان منتقل شده و پس از ضد عفونی زخمها و اقدامات اولیه، به دانشکده دامپزشکی اهواز منتقل گردید. وی افزود: متاسفانه تعداد زیاد ساچمه بر اثر شلیک با اسلحه شکاری وارد بدن کفتار شده بود. همچنین بر اثر کشیدن حیوان بر روی زمین بوسیله خودرو، تاندون ها و بافت دستها در ناحیه مچ و آرنج همچنین پوست و بافت شکم و پهلوی حیوان کاملا سوخته و از بین رفته بود.  تلاش دامپزشکان برای نجات جان این حیوان بی نتیجه بود و متاسفانه پس از گذشت چهار روز به دلیل انتشار عفونت و شدت جراحات وارده، ماده کفتار از بین رفت.پس از این حادثه، تحقیقات در این زمینه آغاز شده و عامل این اقدام غیر انسانی با تلاش نیروهای یگان محیط زیست و کمک همیاران محلی شناسایی گردید. در حال حاضر با شکایت این اداره، پرونده ای در این رابطه در دادگستری شهرستان تشکیل شده و حکم جلب متهم توسط مقام قضایی صادر به کلانتری محل ابلاغ شده است.
بیشتر...

واکنش وکیل خانواده خسروانی به انتشار فیلم های هتل تارا در فضای مجازی

واکنش وکیل خانواده خسروانی به انتشار فیلم های هتل تارا در فضای مجازی

وکیل خانواده خسروانی، دختر فوت شده حادثه مهاباد گفت: انتشار فیلم های هتل در فضای مجازی کاری غیرقانونی و غیر اخلاقی است. هژار عباسی در یک گفتگوی خبری افزود: طبق گفته های مالک هتل، در شلوغی اعتراض های پس از حادثه، این فیلم ها از هتل به سرقت رفته است. وی اضافه کرد: ما به عنوان شاکی دنبال کسانی هستیم که این فیلم ها را پخش کرده و با حیثیت آن مرحومه بازی کرده اند. خانواده خسروانی از این موضوع ناراحت و شاکی هستند. وی اظهار کرد: در این خصوص شکایتی را در دادستانی مهاباد تنظیم کرده ایم ضمن اینکه از متهم این پرونده نیز شکایت داشته ایم. (فیلم مورد نظر که در سایت های مختلف منتشر شده، با موبایل از صفحه مونیتورهای دوربین های مداربسته هتل تارا گرفته شده و در آن، رفت و آمدهای فریناز خسروانی به اتاق بازرس هتل ضبط شده است. )
بیشتر...








 


سه شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن