تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام جواد (ع):اعتماد به خدا بهاى هر چیز گرانبها است و نردبانى به سوى هر بلندایى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820815501




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طرح باغ موزه مشاهیر شیراز در حال کوچک شدن است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: طرح باغ موزه مشاهیر شیراز در حال کوچک شدن است خبرگزاری پانا: عضو شورای شهر شیراز گفت: طرح باغ موزه مشاهیر به دستور مسئولین مرکز و فارس در حال کوچک شدن است.
۱۳۹۴ چهارشنبه ۱۶ ارديبهشت ساعت 12:08

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا، رضا محمدیان در صحن علنی شورا تصریح کرد: سفر هیئت دولت به شهر شیراز فرصتی بود که می بایستی مورد بهره برداری مسئولین در راستای توسعه و پیشرفت استان قرار گیرد و مردم حتما منتظر دیدن نتایج سفر مذکور خواهند بود. وی افزود: خبرها حاکی از آن است که اداره میراث و گردشگری استان فارس با فشار عواملی از مرکز در فکر کوچک کردن حجم اجرایی پروژه باغ موزه مشاهیر، موزه منطقه ای گنجینه امن و توسعه حافظیه است. عضو شورای شهر شیراز تاکید کرد: ظاهراً قرار است قسمت موزه منطقه ای با ۹ هزار و ۹۰۰ مترمربع زیربنا که شامل فضاهای مختلفی مثل سالن معرفی منطقه فارس، سالن آمفی تاتر، سالن های سمعی و بصری، کلاسهای آموزشی و پژوهشی، گالری های مختلف و فضاهای اداری است به طور کامل از طرح مذکور به بهانه عدم تملک و عدم اختصاص اعتبار مناسب دولتی حذف شود. محمدیان ادامه داد: اگر چنین خبری صحیح باشد جای سوال دارد که آیا نمایندگان مجلس و مجموعه مدیریتی استان به کمک رئیس سازمان میراث فرهنگی استان فارس برای حل مشکلات مربوطه رفته اند. به عنوان نماینده مردم شیراز از شهردار تقاضا دارم سریعاً دستور بررسی موضوع را صادر و در صورت نیاز به مساعدت جهت اجرای کامل طرح آنچنان که در شان مردم شریف شیراز باشد راهکارهای قانونی مربوطه را بررسی و به شورا ارائه نظر نماییند. وی تاکید کرد: چند روز پیش خبری را در جراید دیدم که ماست صادراتی ایران به دلیل وجود روغن پالم از عراق برگشت خورد و چند ماه قبل خبری دیگر که صادرات سوخت ایران به افغانستان به دلیل نداشتن استاندارد یورو چهار متوقف شد سوال این است که اولاً جای دوستداران محیط زیست و خانم ابتکار که وقت زیادی برای پیگیری مسائل مختلف دارند در این مسائل کجاست و چرا علیرغم توزیع بنزین یورو چهار در هفت کلان شهر کشور، توزیع آن هنوز در کلان شهر شیراز آغاز نشده است. عضو شورای شهر شیراز، گفت: شهردار می بایست برنامه ریزی منسجمی با همت مدیران شهرداری جهت تحقق بودجه سال ۹۴ از همین ماههای ابتدایی انجام دهند و این جز با تکریم ارباب رجوع و جذب سرمایه گذاران امکانپذیر نخواهد بود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 317]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن