تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به آنچه می ‏داند عمل كند، خداوند دانش آنچه را كه نمی ‏داند به او ارزانى م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821028332




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مجلس از پاسخ‌های ربیعی و آخوندی قانع شد


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



مجلس از پاسخ‌های ربیعی و آخوندی قانع شد
بررسی سؤال حسین طلا نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دستورکار جلسه علنی امروز مجلس قرار داشت.
روز نو : بررسی سؤال حسین طلا نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دستورکار جلسه علنی امروز مجلس قرار داشت.


به گزارش روز نو، سؤال ربیعی از طلا در مورد انفجار گاز در معدن زغال سنگ در معدن پاوه دانا و ناکارآمدی و ناتوانی بازرسان کار در حفظ جان کارگران و کشته و مجروح شدن شماری از آنها، بود.


پس از حضور وزیر کار در صحن علنی و توضیح در مورد این سوال، حسین طلا نماینده تهران اعلام کرد که از پاسخ‌های وزیر قانع‌ نشده است بنابراین محمدرضا باهنر نایب رئیس دوم خانه ملت که ریاست صحن علنی را برعهده داشت، این سؤال را به رای بهارستان‌نشینان گذاشت.


وکلای ملت نیز با 114 رای موافق، 84 رای مخالف و 8 رای ممتنع از مجموع 214 نماینده حاضر در صحن مجلس اعلام کردند که از پاسخ‌های ربیعی قانع‌ شدند.


وکلای ملت پیش از این به علی‌‌اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش (2 کارت زرد)، علی ربیعی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی (یک کارت زرد)، رضا فرجی‌دانا وزیر سابق علوم (یک کارت زرد)، علی طیب‌نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی (دو کارت زرد )، علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی (یک کارت زرد)، عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور (یک کارت زرد)، محمدرضا نعمت‌زاده وزیر صنعت، معدن و تجات (2 کارت زرد) و محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات (یک کارت زرد) داده‌ بودند.


قانع شدن از پاسخ های وزیر مسکن


نمایندگان مجلس شورای اسلامی از توضیحات وزیر راه و شهرسازی در پاسخ به سوال حسن کامران در مورد علت عدم اجرای قانون برنامه توسعه در خصوص تامین مسکن ایثارگران قانع شدند.
به گزارش نورنيوز،حسن کامران نماینده اصفهان در جلسه علنی امروز سوالی در مورد علت عدم اجرای ماده 44 قانون برنامه پنج ساله پنجم توسعه در خصوص تامین مسکن ایثارگران، از آخوندی سوال کردند.


بعد از توضیحات وزیر، کامران گفت به خاطر خانواده شهدا جرات نمی‌کند که بگوید گه از پاسخ‌های وزیر قانع شده است.


بر این اساس رییس مجلس شورای اسلامی این موضوع را به رای نمایندگان گذاشت و نمایندگان با 132 رای موافق، 54 رای مخالف، 21 رای ممتنع از مجموع 213 نماینده حاضر در مجلس شورای اسلامی اعلام کردند از توضیحات وزیر راه و شهرسازی قانع شدند.


رییس مجلس شورای اسلامی نیز ابراز امیدواری کرد که مسیری وزیر راه توضیح دادند با جدیت دنبال شود.




تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 78]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن