تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):قرآنى كه بر پيامبر نازل شد... عزتى است كه هوادارانش شكست نمى خورند... .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821008530




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طلايي: عده اي که منافعشان به خطر افتاده شروع به فرافکني کرده اند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۱۲:۱۵ب.ظ)
پاسخ نائب رئيس شوراي شهر به ابهامات شوراياري ها؛ طلايي: عده اي که منافعشان به خطر افتاده شروع به فرافکني کرده اند موج - نائب رئيس شوراي اسلامي شهرتهران به برخي از ابهامات موجود که در رابطه با شوراياري ها مطرح شده پاسخ داد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج، مرتضي طلايي در حاشيه يک صد و پنجاه و چهارمين جلسه شوراي شهر تهران در جمع خبرنگاران تصريح کرد: در دوره سوم شوراي شهر مقرر شد شش نفر براي حضور در هيات امناي محلات و هفت نفر نيز به عنوان نماينده شوراياري ها انتخاب شوند.
وي افزود: بعد از تغييراتي اکنون به جاي شش نفر نماينده، شش نهاد مسجد، بسيج، هيات، آموزش و پرورش، کانون هاي فرهنگي محلي و شهردار ناحيه انتخاب شده اند.
طلايي با اشاره به کاهش وظايف اعضاي شوراياري ها بر اساس تغيير قوانين اين محل خاطر نشان کرد: پيش از اين برخي از نمايندگان شوراياري ها از نزديکان خود در سراي محلات استفاده کرده ضمن اينکه مي توانستند براي بخشي از بودجه تصميم گيري کنند، اما اکنون جلوي اين اتفاق گرفته شده است.
وي ادامه داد: افرادي که پيش از اين با تخلف هاي خود از شرايط بهترين بهره را مي بردند به دليل کاهش منافعشان اقدام به فرافکني کرده و برخي از اعضاي شورا را نيز تحت تاثير قرارداده اند.
نائب رئيس شوراي اسلامي شهرتهران با دفاع از حضور نمايندگان بسيج، مساجد، هيات ها و آموزش و پرورش در هيات امناي محلات اذعان کرد: اين اتفاق سبب پويايي هر چه بيشتر محلات خواهد شد و نبايد به دليل برخي از مسائل مطرح شده از سوي عده اي جريان ساز که به دروغ مسائل را مطرح مي کنند، کل موضوعات را زير سوال برد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 6]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن