تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):وقتى معلم به كودك بگويد: بگو بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم و كودك آن را تكرار كند خد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801632613




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طرح ملی خانوار با شیوع مصرف مواد مخدر در همدان اجرا می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: طرح ملی خانوار با شیوع مصرف مواد مخدر در همدان اجرا می شود همدان- ایرنا- مدیرکل بهزیستی استان همدان از اجرای طرح پیمایش ملی خانوار با شیوع مصرف مواد مخدر و روانگردانها همزمان با سراسر کشور در این استان خبر داد.


اکبر سوری شامگاه دوشنبه در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان همدان افزود: این طرح برای جمعیت 15 تا 64 سال اول خرداد ماه آغاز می شود و به مدت یک ماه ادامه دارد.
وی هدف از اجرای این طرح را مداخله صحیح و درست با آمار صحیح، برنامه ریزی فرهنگی و مبنای تحقیق قراردادن آمارها عنوان کرد و افزود: این طرح خانه به خانه و در مناطق شهری و روستایی اجرا می شود .
وی با بیان اینکه پرسشنامه این طرح دارای 50 سوال است افزود: استان همدان دارای شیوع متوسط است و با 9 استان دیگر مقایسه می شود.
سوری اضافه کرد: اعتیاد جزء چهار بحران هزاره سوم تلقی شده است و 90 درصد مردم در خصوص این بحران ابراز نگرانی می کنند.
وی اظهار کرد: آمارهای متناقض 40 سال گذشته باعث سردرگمی سیاست گذاران و برنامه ریزان در زمینه اعتیاد شده است و رییس جمهوری از آمار ناصحیح در کشور ابراز نگرانی کردند و بر اجرای این طرح تاکید دارند.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان نیز گفت: در سال جاری 153 مرکز درمان سوء مصرف مواد مخدر دولتی و 151 مرکز درمان سوء مصرف موادمخدر در بخش خصوصی در استان فعال است و همچنین یک مرکز ویژه بانوان و یک مرکز برای بیماران مبتلا به ایدز در همدان و نهاوند فعالیت می کنند.
محمد رضا عبادیان افزود: کل افراد پذیرش شده در این مراکز در سال جاری 18 هزار و 454 نفر بوده است.
سال گذشته حدود پنج تن انواع مواد مخدر در استان همدان کشف و ضبط شد.
بر اساس آمار سال 90 جمعیت معتاد 16 تا 64 سال در استان همدان 42 هزار نفر است.
استان همدان یک میلیون و 800 هزار نفر جمعیت دارد.
2087/6993



29/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن