تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):براى كسب بلند مرتبگى از وطن خود دور شو و سفر كن كه در مسافرت پنج فايده است: برطرف ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798729610




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تبعيت از سياست‌هاي بانک مرکزي براي ما افتخار است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۱۸:۲۹ب.ظ)
مديرعامل بانک دي: تبعيت از سياست‌هاي بانک مرکزي براي ما افتخار است موج - مديرعامل بانک دي با بيان اينکه تبعيت از سياست‌هاي بانک مرکزي براي ما افتخار است، تاکيد کرد که هماهنگي با بانک مرکزي و شوراي پول و اعتبار وظيفه همه دست‌اندرکاران نظام بانکي کشور است.
به گزارش خبرگزاري موج، احمد شفيع‌زاده در پنجمين همايش تحول در نگاه دي با اشاره به رعايت موازين ابلاغ شده بانک مرکزي از سوي بانک دي اظهار کرد: ما همواره تلاش کرده‌ايم در چارچوب قوانين و مقررات پولي و بانکي کشور گام برداريم در همين راستا نرخ‌هاي جديد سود را در همان روز مقرر براي اجرا ابلاغ کرديم.
وي با بيان اينکه مصوبه جديد در حالي که به زمان اجراي آن رسيده بوديم، اما از سوي بانک مرکزي رسما ابلاغ نشده بود، ادامه داد: با اين وجود ما مصوبه جديد شوراي پول و اعتبار درباره نرخ سود را از سايت بانک مرکزي دريافت و در همان 16 اريبهشت ماه به شعب ابلاغ کرديم و حتي تلفني هم اطلاع رساني شد.
شفيع‌زاده رعايت موازين بانک مرکزي و حذف رقابت ناسالم را در اصلاح نگاه افکار عمومي به نظام بانکي موثر دانست و گفت: متاسفانه اختلال‌هاي پولي که در نظام بانکي کشور ايجاد شده براي اقتصاد کشور مشکلات عديده‌اي به وجود آورده است و ذهن مردم و دولتمردان را دستخوش نگاه منفي به سيستم بانکي کرده است.
مديرعامل بانک دي دو عامل اصلي در ايجاد اين فضا را اختلال‌هاي ناشي از فعاليت تشکل‌ها و موسسات پولي متخلف که قوانين را بر نمي‌تابند و ناهنجاري ايجاد مي‌کنند و نيز رقابت ناسالم برخي بانک‌ها دانست که به اين امر دامن زده است.
وي تصريح کرد: آنچه در جغرافياي عمل بانک‌ها اتفاق افتاده اين است که ما بازده بانک را بيشتر از بازده اقتصادي کشور قرار داده‌ايم، همين موضوع اختلال ايجاد کرده‌ است، مثلا دولت در پي کنترل تورم است و مانع رشد نقدينگي و پايه پولي مي‌شود اما ممکن است برخي بانک‌ها خلاف اين جريان حرکت کنند هر چند اين سياست دولت زماني موفق خواهد بود که رکود هم کنترل شود اما ايجاد اختلال در برنامه دولت کمکي به اقتصاد کشور نمي‌کند.
وي با بيان اينکه اين اتفاق‌ها باعث شده بدبيني نسبت به نظام بانکي شکل بگيرد، ادامه داد: اين نگراني نسبت به نظام بانکي وجود دارد که از سياست‌هاي دولت تبعيت نمي‌کند و شاهد مثال آن را همين موضوع نرخ سود مي‌دانند که بانک‌ها در رعايت آن گاه دچار تخطي مي‌شوند.
شفيع‌زاده ارائه سود بدون زحمت، پرداخت ماليات و بدون ريسک به افراد را يک ناهنجاري اقتصادي دانست و خاطرنشان کرد: اين مشکل اقتصاد کشور است افراد به جاي توليد و تلاش بدون زحمت سود انباشت پول خود در بانک‌ها را دريافت مي‌کنند. در اين شرايط تنها راه اصلاح اين است که بانک‌ها دست در دست هم بدهند و با دوري از رقابت ناسالم اين فضا را کنترل کنند. از سويي ديگر سياست‌هاي پولي هم بايد به صورت پکيج ديده شود يعني فقط درباره نرخ سود نباشد بلکه بايد چند اقدام ديگر از طرف بانک مرکزي و شوراي پول و اعتبار براي کمک به اين فضا انجام شود.
او با بيان اينکه ابلاغ ديرهنگام نرخ‎هاي جديد سود از سوي برخي بانک‌ها زيبنده نيست و باعث بدبيني مي‌شود، اظهار کرد: بايد از سياست‌هاي جديد بانک مرکزي تبعيت کنيم و بپذيريم که تورم مهار شده و رو به کاهش است. دولتمردان نيز انتظار دارند که مسير تورم به همين سمت رفته و نظام بانکي هم نرخ سود را کاهش دهد تا اختلال در بازار ايجاد نشود.
مديرعامل بانک دي در ادامه خطاب به روساي شعب بانک گفت: ما ضمن اينکه وضع نرخ سود جديد را مورد تاکيد داريم بايد مکانيسم‌هاي جذب را با ارائه خدمت تغيير دهيم. بخشي از خدمت به خود شما برمي‌گردد و بخشي ديگر به محصولات و نحوه ارائه خدمت به مشتري.
شفيع‌زاده تصريح کرد: به نظر ما آنچه در شعبه مهمتر از محصول است نوع رفتار با مشتري است، وقتي مشتري مي‌بيند که به او توجه شده و برايش سهولت ايجاد مي‌شود احساس رضايت بيشتري خواهد کرد. بايد رعايت ادب در اولويت اول فعاليت همکاران شعب باشد. در تئوري‌هاي بازار مدرن به اين موضوع توجه اساسي شده است. ما بايد به جاي رقابت در نرخ رقابت در خدمت را سرلوحه قرار دهيم و در اين زمينه پيشرو باشيم.
وي با بيان اينکه همان‌گونه که بارها تاکيد شده است، مدل کسب و کار ما بانکداري جامع است، افزود: طي يکي دو سال گذشته در زمينه توسعه سرمايه انساني حرکت‌هاي خوبي انجام شده است، نظام پرداخت‌ها استاندارد شده و الان بالاي ميانگين نظام بانکي پرداخت داريم که اين امر خيلي ارزشمند است. همچنين بحث حرفه‌اي شدن را جدي گرفته‌ايم .













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن