تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): کسی که در پی برآوردن نیاز برادر مسلمان خود باشد، تا زمانی که در این راه است خ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798451086




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افزایش میزان طلاق از ۱۶ به ۱۸ طلاق در هر ساعت نگران‌کننده است


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: افزایش میزان طلاق از ۱۶ به ۱۸ طلاق در هر ساعت نگران‌کننده است
مدیرکل سلامت و خانواده وزارت بهداشت و درمان گفت: در سال گذشته بیش از ۱۶۳ هزار و ۵۷۲ مورد طلاق در کشور رخ داده و میزان طلاق افزایش یافته که باید علل و عوامل اصلی این امر در کشور شناسایی شود.
آفتاب : محمداسماعیل مطلق پیش از ظهر امروز در همایش سیاست‌های جمعیتی مبتنی بر سلامت خانواده در محل سالن ولایت اردبیل اظهار داشت: در حال حاضر یکی از چالش‌های جدی در کشور کاهش فرزند‌آوری بوده که در این رابطه 20 هزار فرصت فرزند‌آوری به دلیل طلاق، 410 هزار فرصت فرزندآوری به دلیل عدم ازدواج زنان مستعد فرزندآوری و 10 هزار فرصت نیز به علت فوت همسر از بین رفته است.


مدیرکل سلامت و خانواده وزارت بهداشت و درمان از وجود 6 میلیون و 600 هزار زن مستعد فرزندآوری 15 تا 49 ساله در کشور که هنوز ازدواج نکرده‌اند، خبر داد و گفت: این یکی از عوامل مهم و تاثیرگذار در از دست رفتن فرصت باروری و فرزندآوری بوده که زمینه‌ساز کاهش میزان موالید در کشور و کاهش جمعیت می‌شود.


وی از بارداری  یک میلیون و 750 هزار زن در سال گذشته در کشور خبر داد و افزود:‌ از این تعداد یک میلیون و 534 هزار منجر به فرزندآوری شده و بقیه بر اثر سقط فرزندان خود را از دست داده‌اند که تلاش و جدیت بر این است تا بتوانیم میزان سقط را در کشور کاهش داده و سلامت مادران و فرزندان را به گونه‌ای افزایش دهیم که آمار مرگ در نوزادان از 10 در هزار به 7 در هزار کاهش یابد.
مدیرکل سلامت و خانواده وزارت بهداشت و درمان با اشاره به آمار طلاق در کشور بیان کرد: در حالی که در دو سال گذشته در هر ساعت 16 طلاق ثبت می‌شد اما امسال این رقم به 18 رسیده که این آماری نگران‌کننده است چرا که اغلب این طلاق‌ها در گروه‌های سنی زیر 30 سال رخ می‌دهد.


مطلق تصریح کرد:‌ در سال گذشته بیش از 163 هزار و 572 مورد طلاق در کشور رخ داده و میزان طلاق افزایش یافته و این در حالی است که میزان ازدواج در سطح کشور کاهش یافته و این امر سبب کاهش فرصت‌ فرزندآوری شده که زمینه تحقق فرزندآوری 2.3 را در کشور با مشکل مواجه می‌کند.


وی از وجود 11 میلیون دختر و پسر در آستانه ازدواج در کشور خبر داد و گفت:‌ این امر زمینه‌ای را فراهم می‌آورد تا در برخی موارد فرصت باروری نیز از بین برود و در کنار این امر گرایش خانواده‌ها به تک‌فرزندی نیز سبب بروز مشکلاتی در این حوزه می‌شود.


مدیرکل سلامت و خانواده وزارت بهداشت و درمان بیان کرد:‌ ازدواج تاثیر بسزای در افزایش شادی و روحیه افراد دارد بهطوری که براساس مطالات افراد متاهل از نظر رشد اجتماعی، عاطفی و فکری بسیار بالاتر از افراد مجرد بوده و از سلامت روانی بالاتری برخوردارند.


به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، مطلق با اشاره به آمار طلاق در استان اردبیل اظهار کرد:‌ در فاصله سال‌های 90 تا 93 میزان طلاق در استان اردبیل افزایش یافته و میزان ازدواج به ویژه در مرکز استان نسبت به سایر شهرستان‌ها کاهش یافته که این امر نگرانی‌هایی را به دنبال داشته و می‌تواند منجر به آسیب‌های بسیاری زیادی در این منطقه شود که باید علل این امر بررسی شده و راهکارهای کاهش طلاق بکارگیری شود.






تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 82]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن