تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شيطان به سپاهيانش مى گويد: ميان مردم حسد و تجاوزگرى بياندازيد چون اين دو، نزد خدا بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798600775




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جانشین فرمانده نیروی انتظامی:دشمنان قادر نیستند امنیت کشور را به چالش بکشانند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: جانشین فرمانده نیروی انتظامی:دشمنان قادر نیستند امنیت کشور را به چالش بکشانند اهواز- ایرنا- جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور گفت: با مشارکت و همراهی مردم ، دشمنان و بدخواهان با همه توطئه های خود قادر نیستند امنیت عمومی کشور و جامعه ما را به چالش بکشانند.


به گزارش ایرنا سردار اسکندر مومنی روز دوشنبه در آیین چهلمین روز شهادت سه تن از نیروهای انتظامی در مسجد جامع شهرستان حمیدیه با بیان اینکه دشمنان امنیت جامعه را به منظور جلوگیری از پیشرفت و تعالی کشور هدف قرار داده اند افزود: آنهایی که تلاش می کنند جامعه اسلامی را به سمت ناامنی سوق دهند خواسته یا ناخواسته در خدمت اهداف شوم استکبار جهانی و دشمنان این ملت عزیز و مومن قرار گرفته اند.
وی به توطئه سرویس های امنیتی کشورهای بیگانه در ناامن جلوه دادن خوزستان با کمک عوامل خودفروخته و مزدور خود از طریق تحرکات مسلحانه که هیچ گونه ارزش نظامی ندارد اشاره کرد و گفت: حرکت تروریستی علیه نیروهای خدوم انتظامی و شهادت و مجروح کردن پنج تن از خدمتگزاران مردم در ایام تعطیلات نوروزی در حمیدیه نمونه ای از این تحرکات زشت ، ضداخلاقی و ناجوانمردانه دشمنان و بدخواهان ملت و نظام اسلامی است.
وی شناسایی و دستگیری عوامل حادثه تروریستی حمیدیه در کوتاه ترین زمان ممکن و سپردن آنان به دست عدالت را نشانه ظرفیت بالای نیروهای انتظامی و امنیتی و مشارکت نزدیک مردم در تحقق امنیت عمومی و برخورد با عوامل مخل امنیت کشور توصیف کرد و افزود: امنیت را خود مردم تولید و محقق می کنند و پلیس تنها آن را حفظ و صیانت می کند.
سردار مومنی در ادامه با بیان اینکه دشمنان و عوامل وابسته به دستگاه های اطلاعاتی کشورهای بیگانه قادر نیستند با حرکت های کور و بی هدف توسط عوامل خودفروخته خود در اراده پولادین مردم عزیز به ویژه خوزستانی ها خلل ایجاد کنند افزود: مردم خوزستان در دوران پرافتخار هشت سال دفاع مقدس بخصوص در اوایل جنگ تحمیلی که نیروهای مسلح از آمادگی لازم برای دفاع و جنگ نداشتند چنان حماسه ای در دفاع از کیان اسلامی و قلع و قمع متجاوزین بعثی عراق آفریدند که هیچگاه در صفحات تاریخ محو و فراموش نخواهد شد.
وی گفت: مردم با بصیرت و همیشه در صحنه ایران در دوران انقلاب اسلامی ، دفاع مقدس و پس از آن نشان دادند با تاسی به ولایت و رهبری و دلدادگی به اهداف مقدس انقلاب اسلامی آماده جانفشانی و مقابله با توطئه ها و جنگ نرم دشمنان هستند و با حضور خود همه توطئه ها را یکی پس از دیگری نقش برآب می کنند.
جانشین فرمانده انتظامی کشور به ناامنی کشورهای پیرامونی جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: با همدلی و همزبانی بین خدمتگزاران و ملت عزیز به احدی اجازه نمی دهیم امنیت ما را که با توسعه و پیشرفت کشور گره خورده خدشه دار کند و نیروی انتظامی براساس وظیفه ذاتی خود و با حمایت و مشارکت عمومی این را در عمل به اثبات رسانده است که در تولید و تامین امنیت عمومی جامعه از هیچ تلاشی فروگذار نیست.
سردار مومنی در این آیین که استاندار خوزستان ، معاونان سیاسی و امنیتی استانداری ، آیت الله سیدعلی شفیعی از نمایندگان مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری ، مسوولان محلی و جمع زیادی از جوانان و شیوخ و معتمدان عرب شهرستان حمیدیه حضور داشتندبا تجلیل حضور مردم در این آیین باشکوه و شهدای و جانبازان که با ایثار و خون خود امنیت کشور را بیمه کردند اظهار داشت:هرجا مردم در صحنه باشند و پیوند محکم با امام و ولایت داشته باشند کشور روی ناامنی را نخواهد دید و کسانی که مخل امنیت باشند مردم با آنان برخورد می کنند.
وی گفت: مردم عزیز ما در سال های متمادی نشان دادند با وجود همه مشکلات ، پیوندی عمیق با ولایت دارند و با فرمان ولی امر در همه صحنه ها حضور دارند و این رمز موفقیت کشور در عرصه های داخلی و بین المللی است.
سردار مومنی در ادامه با بیان اینکه نگاه نیروی انتظامی به عنوان خدمتگزار مردم در برقراری امنیت ، مردم محور است خاطرنشان کرد:محور اصلی مردم هستند و احاد جامعه باید با حضور پلیس احساس امنیت کنند و تنها افراد مخل امنیت باید احساس ناامنی کنند.
در جریان حادثه تروریستی 13فروردین امسال در پارک ورودی گمبوعه حمیدیه سه تن از نیروهای بومی انتظامی به نام های سربازیکم عماد منصوری ، استوار دوم سجاد رشیدی و ستواندوم وظیفه احمد جلیزی در دم به شهادت رسیدند و دو نفر دیگر به سختی مجروح شدند.
بنا به اعلام فرماندهی انتظامی خوزستان 20نفر از عوامل فریب خورده و وابسته به کشورهای بیگانه در ارتباط با حادثه تروریستی حمیدیه در 25کیلومتری غرب اهواز دستگیر شدند.
6065






28/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 127]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن