تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس براى كسب رضايت خدا و آگاهى در دين قرآن بياموزد، ثوابى مانند همه آنچه كه به ف...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819833658




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دو هزار و 671 سکه عتیقه طلا در آستانه اشرفیه کشف شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: دو هزار و 671 سکه عتیقه طلا در آستانه اشرفیه کشف شد رشت - ایرنا - فرمانده نیروی انتظامی استان گیلان از کشف دو هزار و 671 سکه عتیقه طلا با ارزش اقتصادی تقریبی 13 میلیارد و 355 میلیون ریال در شهرستان آستانه اشرفیه خبر داد.


به گزارش عصر دوشنبه واحد اطلاع رسانی پلیس گیلان به ایرنا، سردار ابراهیم قائدرحمتی گفت: در پی دریافت گزارشات مردمی مبنی بر اینکه فردی با اجاره یک واحد مسکونی در امر قاچاق و فروش عتیقه فعالیت دارد، پیگیری این موضوع در دستور کار پلیس شهرستان آستانه اشرفیه قرار گرفت.
وی افزود: ماموران انتظامی با تحقیقات پلیسی از صحت این موضوع اطمینان یافته و با کسب مجوز قضایی از این واحد مسکونی بازدید کرده و موفق به کشف دو هزار و 650 سکه عتیقه طلا، یک عدد سکه عتیقه مشکوک به تقلبی و دو تکه سنگ محک برای شناسایی اشیاء عتیقه شدند.
سردار قائدرحمتی با اشاره به دستگیری دو متهم 51 و 25 ساله در خصوص این پرونده بیان داشت: از این متهمان همچنین دو رشته دستبند فلزی بدون شماره سریال و یک عدد اسپری اشک آور، یک دستگاه بی سیم دستی، دو عدد بست پلاستیکی و دو عدد پلاک خودرو که ارقام آن دست کاری شده ، کشف شد.
وی ارزش اقتصادی تقریبی سکه های کشف شده را 13 میلیارد و 355 میلیون ریال ذکر و اضافه کرد: طبق نظر کارشناسان میراث فرهنگی، اشیاء کشف شده مربوط به دوره تاریخی ساسانی می باشد.
سردار قائدرحمتی با بیان اینکه متهم ردیف اول این پرونده 19 فقره سابقه کلاهبرداری و اخاذی و متهم ردیف دوم چهار فقره سابقه در سوابق کیفری خود دارند، گفت: متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند.
شهرستان آستانه اشرفیه در 35 کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.ک/1
7295/2007



28/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 86]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن