تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نادان كسى است كه نافرمانى خدا كند، اگر چه زيبا چهره و داراى موقعيتى بزرگ باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804412663




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مبعلی: با 16 پاس گل اول شدم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: مبعلی: با 16 پاس گل اول شدم
ایمان مبعلی که با 16 پاس گل به عنوان بهترین پاسور لیگ برتر انتخاب شد معتقد است که کارد فنی و بازیکنان نفت در گرفتن این آمار به او کمک کردند.

به گزارش "ورزش سه"، ایمان مبعلی به خبرنگار ما گفت: نفت همه چیز برای قهرمانی داشت، در این چند روز حرف و حدیثهای زیادی در مورد بازی فینال میان تراکتور و نفت وجود داشته است. من دوست ندارم در مورد آنها حرف بزنم، اما در فرصت باقیمانده هر دو تیم شانس قهرمانی داشتند.

شایعه تساوی سپاهان، قهرمانی را از تبریز برد
دقایقی به پایان بازی مانده بود که به ما اطلاع دادند که بازی سپاهان و سایپا به تساوی دو بر دو کشیده شده است. برای همین هم تراکتوری ها به حساب اینکه قهرمان شده اند، عقب کشیدند و دفاع کردند. حتی وقت کشی می کردند. در حالی که اگر آنها می دانستند که فرصت دارند برای قهرمانی حمله می کردند و نفت هم در مقابل حریفی که یک یار کمتر از ما داشت می توانست راحت تر روی ضد حمله گل بزند و اینطوی شانس قهرمانی نفت بیشتر می شد. سپاهان فصل گذشته حتی نتوانسته بود سهمیه آسیا را بگیرد، حالا که این تیم قهرمان شده من به این تیم تبریک می گویم و امیدوارم که آنها موفق باشند.

جو عجیب ورزشگاه یادگار
روز بازی فینال برای اولین در زندگی ام بود که در مقابل 100 هزار هوادار حریف بازی می کردم. اصلال یک جو عجیبی بود. امیدوارم اینطور حمایت کردن و اشتیاق هواداران تبریزی به شهرهای دیگر هم سرایت کند و در شهرستانهای دیگر هم چنین اتفاقی بیفتد. با وجود اینکه من در دو دربی در مقابل 100 هزار تماشاگر بازی کرده بودم، اما جو ورزشگاه یادگار امام چیز دیگری بود. چون در دربی حداقل 50 هزار تماشاگر بالاخره استقلالی بودند و ما را تشویق می کردند. ولی در ورزشگاه یادگار ما تنها بودیم.

امیدوار به قهرمانی هستیم
از قبل از این بازی ما می دانستیم که تقابل بهترین خط حمله درمقابل یکی از بهترین خطهای دفاع لیگ آن هم در دیدار فینال بازی جذاب و در عین حال سختی خواهد بود. همانطور که دیدید دو تیم از جان و دل مایه گذاشتند ولی در نهایت تساوی قهرمانی را به اصفهان برد. تیم نفت دو فصل است در کورس قهرمانی بوده است. بالاخره ما امیدوارم به قهرمانی در جام حذفی هستیم.

دوست داشتم استقلال دربی را ببرد
قبل از این بازی ما نتیجه دربی را دنبال می کردیم. من دوست داشتم که بعد از یک فصل ناکامی استقلال این تیم بتواند در آخرین بازی خودش نتیجه بیگرد، اما متاسفانه این اتفاق نیفتاد. این بازی می توانست گلهای بیشتری داشته باشد و حتی مساوی تمام شود ولی این اتفاق نیفتاد. امیدوارم این تیم در فصل آینده نتایج بهتری بگیرد و دل هوادارن را شاد کند.

نفت در آسیا و جام حذفی امیدوار است
درست است که نفت قهرمانی لیگ را از دست داده ولی هنوز کار نفت تمام نشده است و ما هنوز شانس قهرمانی در جام حذفی را داریم. ضمن اینکه در آسیا هم ما با الاهلی بازی داریم. الاهلی تیم خوبی است که موفق شده تراکتور را حذف کند، اما ما خیلی امیدوار هستیم که بتوانیم از میزبانی بازی رفت استفاده کنیم و این تیم را در تهران شکست دهیم و راه صعود را به مرحله بعد هموار کنیم. برای همین هم از هوادارن نفت می خواهم که برای حمایت از نفت به ورزشگاه بیایند.

انگیزه دو برابر برای قهرمانی در فینال
ما سعی می کنیم بازی به بازی پیش برویم و پس از بازی با الاهلی به دیدار فینال جام حذفی فکر کنیم. نفتی ها نتیجه بازی با ذوب آهن در لیگ را فراموش کرده اند. حالا که در لیگ موفق به قهرمانی نشدیم. بازیکنان ما انگیزه دورابری دارند که بتوانیم در جام حذفی قهرمان شویم. به هرحال تقابل دو تیم سوم و چهارم جدول هم در فینال حذفی نوید بازی زیبایی را می دهد. ذوب آهن هم با بازیهای که در نیم فصل دوم ارائه داده ثابت کرده که تیم خوبی است.

بهترین پاسور لیگ شدم چون هم بازیهای خوبی دارم
من در این فصل با 15،16 پاس گل موفق شدم بهترین پاسور لیگ شوم. من بدون هیچ تعارف و خیلی رو راست بخواهم بگویم بازیکنان خوب نفت و همچنین کارد فنی در به دست آوردن این آمار من تاثیر مستقیم داشتند. همانطور که قبلا هم گفتم شاید در تیمهای دیگر من همین میزان و یا بیشر از این هم پاس داده باشم، اما این بازیکنان نفت بودند که با هوشیاری ضربه ها را تبدیل به گل کردند و در نتیجه باعث شدند که من بهترین پاسور لیگ شوم که از این بابت از آنها و کادر فنی متشکرم.

تمرینات ویژه نفت روی ضربات ایستگاهی
از من در مورد آمار گلهای ما در بازی های نفت سوال می کنید باید بگویم که نفت روی ضربات ایستگاهی در تمرینات هفتگی اش کار می کند. در فوتبال روز دنیا هم اگر دقت کنید بیشتر گلها یا روی ضربه ایستگاهی به ثمر می رسد یا روی ریباند آن . برای همین هم کارد فنی تمرینات ویژه ای روی ضربات ایستگاهی انجام می دهدو بیشتر گلهای ما هم در روی ضربات ایستگاهی به دست آمده است.


13:26 1394/02/28





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 7]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن