تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 1 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):سخن طیب و پاکیزه را از هر که گفت بگیرید،‌ اگر چه او خود،‌ بدان عمل ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801558184




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیرکل آموزش و پژوهش استانداری مازندران خبر استعفایش را رد کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مدیرکل آموزش و پژوهش استانداری مازندران خبر استعفایش را رد کرد ایرنا - ساری - مدیرکل آموزش و پژوهش استانداری مازندران ، درج خبر استعفایش در رسانه ها و فضای مجازی که در جلسه اصلاح طلبان مازندران عنوان شد را رد کرد.


لطف الله آجدانی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا در خصوص خبر استعفایش که از نشست جمعی از اصلاح طلبان مازندران انعکاس یافت، توضیح داد : انعکاس خبر استعفا اینجانب شیطنت یکی از رسانه ها بود.
آجدانی به آغاز فعالیت سازمان مدیریت و برنامه ریزی در این استان اشاره و تصریح کرد : این جانب اکنون با حفظ سمت در این سازمان مسوولیتی نیز دارم.
وی ادامه داد : با احیا این سازمان به طور قطع اداره کل آموزش و پژوهش استانداری منحل و به جای آن مدیریت مرکز آموزش و پژوهش های توسعه و آینده نگر راه اندازی خواهد شد که در زیر مجموعه این سازمان جدید قرار می گیرد.
وی یادآور شد : طبیعی است این جانب با انحلال اداره کل آموزش و پژوهش در این مرکز جدید نیز انجام وظیفه خواهم کرد.
آجدانی یادآور شد : علاوه بر مسوولیت مدیریت این مرکز جدید همچنان طی حکمی کتبی و رسمی صادره به عنوان نماینده ویژه استاندار مازندران در مراکز رشد، شرکت های دانش بنیان و مراکز دانشگاهی و پژوهشی به فعالیت خود ادامه خواهم داد.
نشست فعالان و گروههای سیاسی مازندران چهارشنبه گذشته با حضور محمد حسین مقیمی معاون سیاسی وزیرکشور در ساری برگزار شد.ک/3
6026/6097



28/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن