تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):در انسان پاره گوشتى است كه اگر آن سالم و درست باشد، ديگر اعضاى بدنش هم با آن سا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813106413




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نزاع طایفه ای در جیرفت 2 کشته بر جا گذاشت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: نزاع طایفه ای در جیرفت 2 کشته بر جا گذاشت جیرفت - ایرنا - دادستان عمومی و انقلاب جیرفت گفت: درگیری و نزاع دو طایفه در جیرفت 2 کشته و یک زخمی بر جای گذاشت.


مجید رستمی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این درگیری شب گذشته بین دو طایفه در روستای باغباغوئیه شهرستان جیرفت روی داد.
وی بیان کرد: بلافاصله ساعت 12 نیمه شب دستور قاطع قضایی برای دستگیری عوامل این حادثه به تمامی نیروهای نظامی و انتظامی صادر شد.
وی گفت: این حادثه بر اثر یکسری اختلافات بیهوده صورت گرفته که دامن زدن به آنها موجب این اتفاق تلخ شد.
دادستان جیرفت تاکید کرد: دستگاه قضایی با قاطعیت هرچه تمام تر با عوامل این حادثه برخورد می کند تا دیگر شاهد تکرار چنین حوادث تلخی نباشیم.
پدر و برادر دو مقتول نیز به خبرنگار ایرنا گفت: شب گذشته چند نفر با سلاح های سرد از حاشیه شهر جیرفت به خانه ما در روستای باغباغوئیه حمله ور شدند.
پاشا اشکانی بیان کرد: در این حمله متاسفانه فرزند 25 ساله ام به نام مسعود اشکانی و برادر 50 ساله ام به نام هوشنگ اشکانی جان خود را از دست دادند و یک نفر هم زخمی شد که هم اکنون در بیمارستان امام خمینی (ره) جیرفت بستری است.
وی گفت: این اختلاف و نزاع بر سر یکسری مسایل پیش پا افتاده صورت گرفته است.
وی افزود: از دستگاه قضایی شهرستان درخواست دارم به صورت جدی به این حادثه رسیدگی و عوامل این حادثه تلخ را مجازات کنند تا از بروز حوادث تلخ تر جلوگیری شود.
روستای باغباغوئیه از توابع بخش مرکزی و در فاصله 30 کیلومتری جیرفت واقع شده است.
3018/3028



28/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن