تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):اگر به تعداد اهل بدر [مؤمن كامل] در ميان شما بود، قائم ما قيام می ‏كرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819972991




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون نخست وزیر صربستان عازم تهران شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: معاون نخست وزیر صربستان عازم تهران شد بلگراد-ایرنا- معاون نخست وزیر و وزیر تجارت، گردشگری و مخابرات صربستان یکشنبه شب در صدر یک هیات 5 نفره بنا به دعوت محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت ایران برای دیدار و گفت و گو با مقامات ایرانی و بررسی راه های گسترش همکاری های دوجانبه عازم تهران شد.


به گزارش ایرنا، راسیم لیاییچ که به تازگی از طرف نخست وزیر صربستان به عنوان رییس کمیسیون مشترک در امور همکاری های اقتصادی، تجاری، علمی و فنی انتخاب شده است در فرودگاه بلگراد از طرف مجید فهیم پور سفیر کشورمان در صربستان بدرقه شد.
لیاییچ در دیدار با سفیر کشورمان در فرودگاه بلگراد قبل از سفر به تهران به گسترش روابط و همکاری دو کشور با توجه به ظرفیت های گسترده صربستان و ایران در زمینه های مختلف تاکید کرد.
لیاییچ پیشتر در دیدار با مجید فیهم پور با اشاره به کیفیت تولیدات کشاورزی و صنایع غذایی صربستان گسترش همکاری های دو جانبه بین بلگراد و تهران را بخصوص در این زمینه ها خواستار شده بود.
معاون نخست وزیر صربستان با توجه به اعتبار و شهرت شرکت های ساختمان سازی این کشور در بازار ایران به گسترش امکانات همکاری ها بین صربستان و جمهوری اسلامی ایران در این عرصه ها اشاره و به امکانات بهبود همکاری های دو جانبه در زمینه گردشگری بین بلگراد و تهران تاکید کرده بود.
سفیر جمهوری اسلامی ایران در بلگراد نیز پس از بدرقه معاون نخست وزیر صربستان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ، سفر هیات صربستانی به ایران را برای گسترش روابط و ارتقاء سطح تبادلات تجاری بین دو کشور بسیار مهم توصیف و ابراز امیدواری کرد که این سفر بتواند زمینه برگزاری چهاردهمین کمیسیون مشترک دو کشور در تهران را در سال جاری فراهم آورد.
اروپام**4**436**1565



28/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن