تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):مومن همانند دو کفه ترازوست. هرگاه به ایمانش افزوده گردد، به بلایش نیز افزوده می ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802965556




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نقشه امریکا و آل سعود، کودتا علیه اسلام است/ ائتلاف به داعش کمک کرد تا الانبار را بگیرد


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: نقشه امریکا و آل سعود، کودتا علیه اسلام است/ ائتلاف به داعش کمک کرد تا الانبار را بگیرد


استاد تاریخ سیاسی دانشگاه بغداد با اشاره به اسناد و شواهد کمک رسانی امریکا به تروریست های داعش در عراق و سوریه و حمله سعودی ها به یمن، تاکید کرد: آنچه که امریکا و شیوخ عرب انجام می دهند، کوتا علیه اسلام است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، دکتر جاسب الموسوی، تحلیلگر و نویسنده عراقی و استاد تاریخ سیاسی دانشگاه بغداد تصریح کرد: فقط کافیست واقعیت ها و رخدادهای منطقه در چند سال اخیر را ببینید تا متوجه شوید که جهان مستکبر و استعمارگر همچنان به دنبال جنگ افروزی، تجزیه و تقسیم منطقه هستند تا منافع خود، از جمله ثروت خدادادی نفت و حدود نیمی از انرژی صنعتی جهان را تضمین کنند.

الموسوی در گفتگو با برنامه پیشخوان عصر شبکه خبر، درباره علت پیشروی های داعش در هفته های اخیر و نفوذ به برخی مناطق الانبار در عراق گفت: پس از آزادی تکریت آنها به وحشت افتاده و دچار ناامیدی شدیدی شدند، بنابراین حامیان آنها طرح بزرگی را برای جبران این شکست و حفظ موقعیت میدانی تروریست ها برنامه ریزی کردند و با توجه به نزدیکی الانبار به بغداد، روی این منطقه متمرکز شدند.

وی افزود: تروریست ها با استفاده از عوامل انتحاری و خودروهای بمبگذاری شده تلاش کردند منطقه را ناامن کنند و خود را به رخ عشایر و قبیله ها بکشند. مطمئن باشید در این راه، وحشیگری های بیشتری در قبال عشایر مرتکب خواهند شد چراکه بسیاری از قبایل و عشیره ها با داعش مخالفند و در برابر آنها مقاومت کرده اند.

این استاد دانشگاه بغداد اضافه کرد: از سوی دیگر سیل تجهیزات و مهمات برای کمک به داعش سرازیر شد و ائتلاف امریکایی که ادعای مبارزه با تروریست ها را دارد، کمک رسانی خود به آنها را افزایش داد.
این یک ادعای رسانه ای نیست و اسناد و شواهد آن موجود است. همه می دانند که کاخ سفید و وزارت خارجه امریکا ادعای مبارزه دارند، اما نیروی هوایی امریکا به داعش کمک رسانی می کند و گاهی نیز در مواجه با اسناد و شواهد، ادعا می کند که اشتباه شده. وقتی یک اشتباه این قدر تکرار می شود معلوم است که طرحی حساب شده است.
جاسب الموسوی در شبکه خبر


الموسوی تاکید کرد: داعش بازوی امریکا برای تجزیه عراق است. در طرح اخیر و در طرح معروف به بایدن رسما  تقسیم عراق به کشورهای مستقل مطرح شده و این موضوع، بخشی از طرح امریکا برای خاورمیانه است.

وی افزود: می خواهند سایس پیکو (تقسیم کنندگان عثمانی به کشورهای مختلف) را مجددا اجرا کنند که بخشی از برنامه تقسیم منطقه است.

الموسوی تصریح کرد: پروژه های استعمارگرانه امریکا پنهان نیست. کسانی که وقایع چند سال اخیر را رصد می کنند می دانند که ارتش امریکا در تمام منطقه از ترکیه گرفته تا شمال افریقا حضور دارد. ناوگان ششم امریکا در خلیج فارس است. حجم قراردادهای امریکا را با سعودی ها، قطر و ترکیه ببینید. اینها بیش از 200 میلیارد دلار سلاح در چند سال اخیر فروخته اند، ببینید علیه چه کسی استفاده می شود؟ علیه یمن و مردم عراق و سوریه.

وی با انتقاد از حکام خودفروخته کشورهای عربی، گفت: متاسفانه برخی از حکام با پول و دارایی کشورهایشان نوکری امریکا را می کنند تا نقشه خاورمیانه در مسیری که امریکا ترسیم کرده تغییر کند.
اسلامی که آل سعود تبلیغ می کند اسلام واقعی نیست و کاملا با آنچه پیامبر (ص) آورده فاصله دارد. آنچه آنها مرتکب می شوند کودتا در برابر اسلام است. از داعش و النصره گرفته تا بوکوحرام و شباب الاسلام. در گزارش های رسمی هم همه می دانند که اینها ساخته و پرداخته امریکا با پول سعودی است. این یک برنامه کامل استکباری است.
 


یک شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 107]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن