تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 27 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سخن گفتن درباره حق، از سكوتى بر باطل بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806809157




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خدا شهدا را از مردم جدا کرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۱۲:۲۶ب.ظ)
رئيس موسسه روايت سيره شهدا: خدا شهدا را از مردم جدا کرد موج - قم- رئيس موسسه روايت سيره شهدا گفت: خدا شهدا را از مردم جدا کرد، شهدا چهار ويژگي داشتند که خدا آن ها را برگزيده کرد.
به گزارش خبرگزاري موج از قم، رئيس موسسه روايت سيره شهدا مراسم يادواره مشق عشق که در بوستان شهداي ناصر ديوان خيابان آذر قم برگزار شد، طي سخناني ضمن تبريک مبعث حضرت رسول اکرم (ص) گفت: پيامبر اکرم (ص) در روز مبعث يک سبد ميوه آسماني به نام قرآن آوردند، که اين ميوه ها درهم است، ولي؛ عده اي ميوه ها و کارهاي آسان را جدا کردند و عده اي از مردم ميوه هاي سخت را جدا کردند.
وي ابراز کرد: شهدا ميوه هاي سخت اين سبد را که جهاد في سبيل الله و شهادت است انتخاب کردند، از ميوه هاي سخت مي توان به کسب روزي حلال حجاب و عفت، غيرت و... نام برد که در شرايط امروز سخت است، ولي؛ ناممکن نيست.
حجت‌الاسلام و المسلمين محمد مهدي ماندگاري با بيان اينکه وقتي از همه ميوه ها جدا کنيم، خدا هم ما را از بقيه جدا مي کنند و خدا شهدا را از مردم جدا کرد، افزود: شهدا چهار ويژگي داشتند که خدا آن ها را برگزيده کرد، اول پرسش؛ يعني در هر کاري از قرآن سوال کنيم تا به مشکلي بر نخوريم، 97 درصد بچه هاي جبهه بچه مسجدي بودند و امروز مي بينيم بيشتر زندانيان با مسجد هيچ رابطه اي ندارند.
وي دومين ويژگي شهدا را اهل پذيرش بودن و پذيرفتن فرامين قرآن دانست و بيان کرد: عمل به دستورات اسلام سومين ويژگي بارز شهدا بود.
رئيس موسسه روايت سيره شهدا با بيان اينکه سبقت در انجام کارهاي نيک و خير چهارمين ويژگي شهداست، خاطرنشان کرد: شهدا با رعايت اين چهار ويژگي از طرف خدا برگزيده شدند و ما بايد اين ويژگي ها را سرلوحه کار خود قرار دهيم.
مسعود سروي، فرمانده حوزه مقاومت بسيج شهيد ورزنده ناحيه امام حسين(ع) سپاه استان قم، نيز در اين مراسم طي سخناني با تاکيد بر توليد ملي گفت: امروز ما در جنگ اقتصادي با دشمن هستيم و بايد با اتکا به ظرفيت هاي دروني و مردمي و با خريد کالاهاي توليد شده در کشور در مقابل دشمن ايستادگي کنيم تا هم براي جوانان شغل ايجاد شود و هم مشکلات اقتصادي حل شود تا ايران اسلامي به سرفرازي و پيروزي رسد.
تجليل از خانواده شهيدان کلهري، شعبان زاده، حسيني شيخ زاده، مظفري پور، برازجاني و يزدان پناه و اهداي 14 کمک هزينه سفر به عتبات عاليات و اعطاي 14 وام 3ميلون توماني از طرف موسسه اعتباري کوثر، به قيد قرعه به افرادي که نام هاي محمد، مصطفي و احمد را داشتند از ديگر برنامه هاي اين مراسم جشن بود.
شايان ذکر است برپايي نمايشگاه کاريکاتور دست استکبار در يمن، برگزاري نمايشگاه ماهواره و آسيب هاي آن و غرفه تحويل دستگاه ديجيتال در عوض ماهواره از ديگر برنامه هايي بود که در جشن مبعث يادواره مشق عشق برگزار شد.
گفتني است دراين مراسم که با همکاري سازمان فرهنگي و ورزشي شهرداري قم، ناحيه مقاومت بسيج امام حسين (ع) سپاه امام علي بن ابي طالب (ع)، حوزه هاي مقاومت بسيج شهيد ورزنده و شهيد قرباني استان قم، موسسه اعتباري کوثر استان قم، آستان مقدس حرم حضرت معصومه (س) و بنياد شهيد و امور ايثارگران استان قم برگزار شد، آيت الله سيد محمد سعيدي امام جمعه قم و توليت آستان حضرت فاطمه معصومه (س)، رضا فقيهي معاون هماهنگ کننده سپاه امام علي بن ابي طالب (ع)، خسرو شاهي رييس کلانتري حرم حضرت معصومه (س)، اقباليان شهردار منطقه هفت، اقدسي رئيس موسسه اعتباري کوثر استان قم و ديگر مسوولين استاني حضور داشتند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن