تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):لباس پاكيزه غم و اندوه را مى برد و موجب پاكيزگى نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816605373




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عربستان در تهاجم به یمن با صهیونیسم سر در یک آخور دارد


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: عربستان در تهاجم به یمن با صهیونیسم سر در یک آخور دارد
جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: عربستان در تهاجم و متوقف کردن مردم مسلمان یمن با یهود و صهیونیسم سر در یک آخور دارد.
حمید خرمدل در همایش بصیرتی بسیجیان پایگاه مقاومت شهید مسیگر حوزه رمضان، اظهار کرد: اگر کشتی کمک‌رسانی کشورمان به سوی یمن در حال حرکت است و بطور مستقیم نیز از طریق صدا و سیما پخش می‌شود نشان از اقتدار و عزت نظام ماست.  خرمدل با تاکید بر اینکه در عرصه بین‌الملل اقتدار کامل داریم و مسائل و مشکلات مختلف عرصه‌های مختلف منطقه‌ای و بین‌المللی بدون ایران به حل و فصل نخواهد رسید، خاطرنشان کرد: چند انقلاب‌ در منطقه‌ صورت گرفته، آنهایی که به ما و نظام ما توجه داشته و از رهبر معظم انقلاب حرف‌شنوایی داشتند ماندگار شدند و توانستند از کشور خود دفاع نمایند.  وی با اشاره به اینکه انقلاب‌های مصر و لیبی نابود شدند بخاطر این بود که رهبر نداشتند، بیان کرد: مردم مسلمان در سوریه، عراق و یمن علاوه بر اینکه مورد حمایت ملت و نظام ما بودند در راهی که انتخاب کردند از انقلاب ما الگو گرفتند و از ارزش‌های نظام ما حرف‌شنوی داشتند به همین دلیل ماندگار شدند و بر ارزش‌های اسلامی نیز پابرجا ماندند و در آینده نزدیک نیز نتیجه این پایمردی را همانند مردم ایران در برابر استکبار خواهند دید.  جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر تصریح کرد: زمانی داعش تا مرزهای بغداد پیش رفته بود و حتی چند ساعت بیشتر تا مرکز بغداد فاصله‌ای نداشتند اما با وجود تفکر ایرانی در مقابله با آنها لحظه به لظه عقب‌نشینی کردند اینها همه از قدرت و اقتدار ایران و نظام ما در عرصه‌های مختلف بین‌المللی است.  این مسئول با تاکید بر اینکه اگر غزه با این وسعت کم چندین بار مورد تهاجم دشمن قرار می‌گیرد و در برابر آنها ایستادگی می‌کند و ماندگار شدند بخاطر این است گفته‌های و ارزش‌های ما را توجه کردند، افزود: اگر می‌بینیم بعضی از دول منطقه به بهانه‌های مختلف مردم مظلوم و بی‌دفاع بعضی از کشورها را مورد تعرض و تهاج خود قرار می‌دهند بخاطر این است که می‌خواهند اهداف آمریکا را دنبال کنند. خرمدل با تاکید بر اینکه آل‌سعود بدنبال پیاده کردن اهداف صهیونیسم در یمن است، گفت: عربستان در تهاجم و متوقف کردن مردم مسلمان یمن با یهود و صهیونیسم سر در یک آخور دارد و باید در کشتار فجیع این مردم مظلوم در مجامع بین‌المللی جوابگو باشد هرچند که این جنایات را برای اربابان خود مرتکب می‌شود.  وی با اشاره به اینکه آل‌سعود با این تهاجم بی‌رحمانه به مردم مظلوم یمن زمینه‌های نابودی خود را فراهم آورده‌اند، اضافه کرد: اگر مردم یمن با سلاح‌هایی که در اختیار دارند و دربرابر حملات و جنایت‌های این جنایتکاران صبر و تحمل کرده‌اند بخاطر این است که منتظر پیام امام، مولی و مقتدایشان هستند.  جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با بیان اینکه امنیت، اقتدار و عزت ایران اسلامی نتیجه خون شهداست، عنوان داشت: ایستادگی، صبر، مقاومت و ولایتمداری خانواده شهدا، مردم، رزمندگان، جانبازان، آزادگان و مسئولین ثمر داده و نتیجه ان را در منطقه به وضوح می‌بینیم.




تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن