تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عقل راهنمايى مى  كند و نجات مى  دهد و نادانى گمراه مى  كند و نابود مى  گرداند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819530421




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

واژگونی پراید در جاده زنجان - بیجار شش نفر را روانه بیمارستان کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: واژگونی پراید در جاده زنجان - بیجار شش نفر را روانه بیمارستان کرد زنجان - رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان، واژگونی پراید در جاده زنجان - بیجار شش نفر را روانه بیمارستان کرد.


دکتر سیدرضا موسوی زاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این حادثه رانندگی در کیلومتر سه مسیر ارتباطی زنجان - بیجار، واژگون و در نتیجه راننده و سرنشینان آن مصدوم شدند.
وی زمان وقوع این سانحه رانندگی را حوالی ساعت 19 شامگاه شنبه اعلام و اظهار کرد: دو دستگاه آمبولانس از پایگاه های مرکز و سهند کدهای 601 و 606 برای درمان و انتقال مصدومان به محل اعزام و کار جابجایی را انجام دادند.
رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان نیز گفت: این سانحه رانندگی به دلیل تغییر مسیر و خروج از جاده رخ داد که پراید پس از برگشت به مسیر اصلی با یک دستگاه تریلر برخورد و پس از انحراف و برخورد با یک قطعه تخته سنگ معدنی واژگون می شود.
سرهنگ علی اصغر شیرمحمدی، وضعیت عمومی مصدومان این سانحه رانندگی خوب و رضایتبخش خواند و افزود: رانندگان هنگام خستگی و خواب آلودگی از رانندگی خودداری و از کارهای خطرآفرین ازجمله سرعت و سبقت غیرمجاز، تغییر مسیر ناگهانی، صحبت با تلفن همراه، به جد پرهیز کنند.
وی اظهار کرد: دیروز چند مورد تصادف وسایط نقلیه در جاده های ارتباطی زنجان رخ داد که چند مجروح نیز در پی داشت.
597/6085



27/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 97]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن