تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):پيش از آن كه زبانت تو را به زندان طولانى و هلاكت درافكند، او را زندانى كن، زيرا هيچ چ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819173747




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بی انصافی ها در حق دولت در نطق های سیاسی


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: بی انصافی ها در حق دولت در نطق های سیاسی سنندج - ایرنا - برخی اظهار نظرها در روزهای پایانی سال 93 و روزهای نخستین سال 94 از سوی برخی افراد و انداختن توپ تمام مشکلات به زمین دولت مصداق واقعی بی انصافی و رعایت نکردن تقوای سیاسی در میان این افراد است.


به گزارش ایرنا، از میان نطق های سیاسی برخی افراد که شاید نیم نگاهی به انتخابات دوره دهم مجلس شورای اسلامی نیز دارند شاهد حمله به دولت و زیرسوال بردن زحمات دولتمردان هستیم که اخلاق اسلامی ایجاب می کند این افراد در قامت انتقاد و پیشنهاد، برنامه های خود را برای ساختن ایرانی آباد ارایه دهند که متاسفانه در محتوای کلام این افراد نام و نشانی از انتقاد نیست بلکه بیشتر به تخریب و توهین نزدیک است.
نمایندگان در نطق های خود باید جانب اعتدال و انصاف را در نظر بگیرند و شرایط و وضعیت کشور و زمان تحویل گرفتن دولت و استقرار دولت یازدهم را نیز در مد نظر داشته باشند و بر اساس مسایل و مشکلات کشور اقدام به اظهار نظر کنند.
عملکرد دولت فارغ از عیب و ایراد نیست و دولتمردان خود نیز بارها اعلام کرده اند که راه و روشی را که در پیش گرفته اند را درست تر از دیگر روش ها می دانند اما خالی از اشکال نیست و انتظار می رود اظهار نظرها در قالب کمک به اعتلای کشور و در راه پیشرفت و توسعه باشد و نه تخریب افراد و شخصیت ها و زیر سوال بردن خدمات و فعالیت ها.
همگان نیک می دانند که دکتر روحانی در شرایطی دولت یازدهم را تحویل گرفت که کشورمان در وضعیت سیاسی و اقتصادی نامناسبی بود و همه بر این موضوع واقف بودند و مردم ایران نیز برای برون رفت از این شرایط دولت تدبیر و امید را انتخاب کردند.
تلاش دولت در زمینه رفع تحریم ها و مذاکرات هسته ای بر کسی پوشیده نیست و دولت در این زمینه تلاش های بسیاری کرده و در مدت اخیر نیز با حمایت و پشتیبانی های رهبر معظم انقلاب پیشرفت های خوبی حاصل شده اما برخی افراد همواره خلاف جریان آب شنا می کنند و گویا دوست ندارند این کشور و مردم به آرامش برسند.
از سوی دیگر دولت در زمینه اقتصادی نیز در سایه فعالیت ها و زحمات زیاد توانسته میزان تورم را کاهش دهد و درصد رشد اقتصادی را مثبت کند و تعادل را به بازار بازگرداند که منجر به بهبود وضعیت اقتصادی کشور شد.
در حوزه سیاست داخلی نیز حاکم کردن آرامش، باز شدن فضای نقد و انتقاد و دور کردن از تخریب، افترا، تهمت و توهین نیز از دیگر دستاوردهای دولت تدبیر و امید است.
سال 94 به دلیل برگزاری انتخابات مجلس را می توان سالی سیاسی تر از دیگر سال ها دانست و از این رو به روال دیگر دوره های انتخابات شاهد اظهار نظرهای افراد و شخصیت های مختلف در ارتباط با وضعیت کشور هستیم که اخلاق و تقوای اسلامی حکم می کند در اظهار نظرها جانب انصاف و اعتدال رعایت شود و همه مسایل و مشکلات به گردن دولت انداخته نشود و زحمات دولتمردان زیر سوال نرود.
دولت تدبیر و امید به عهد خود با ملت بزرگ ایران پایبند است و تمام تلاش خود را برای تحقق شعارها و وعده های خود می کند و در این راه از هیچ تلاشی فرو گذارنخواهد کرد و در سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی باید دیگر قوا و نهادها و سازمان ها نیز به یاری دولت بیایند تا سالی پر از آرامش، امید، رونق اقتصادی و دوری از مسایل و مشکلات را برای ایرانیان رقم بزنند.ک/4
1904/3033



27/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن