تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):حريص از دو خصلت محروم شده و در نتيجه دو خصلت را با خود دارد: از قناعت محروم است و در...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815491204




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاری تظاهرات ضد صهیونیستی در سالگرد «روز نکبت» در لندن


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: برگزاری تظاهرات ضد صهیونیستی در سالگرد «روز نکبت» در لندن لندن – ایرنا- شماری از مسلمانان و فعالان گروه های مدنی انگلیس به مناسبت شصت و هفتمین سالگرد اشغال فلسطین (روز نکبت)، عصر روز شنبه با تجمع در مقابل سفارت رژیم صهیونیستی در لندن، خواستار آزادی سرزمین های اشغالی شدند.


به گزارش ایرنا، در این تجمع که ازسوی مجمع فلسطین در بریتانیا ، مرکز بازگشت فلسطین و شماری دیگری از گروه های مدنی طرفدار فلسطین سازماندهی شده بود، صدها نفر شرکت داشتند.
شرکت کنندگان در این حرکت اعتراضی، ضمن سر دادن شعار های آزادی فلسطین و مرگ بر اسراییل، خواهان آزای سرزمین های اشغالی و بازگشت ملت فلسطین به موطنشان شدند.
افراد حاضر در تجمع همچنین ضمن محکوم کردن جنایات صهونیست ها علیه مردم مظلوم فلسطین، خواستار تحریم رژیم اسراییل شدند.
شرکت کنندگان در این تجمع ضمن در دست داشتن پرچم های فلسطین، پلاکاردهایی را در دست داشتند که بر روی آنها نوشته شده بود "فلسطین آزاد باید
گردد".
پلیس لندن نیز عصر روز شنبه ضمن برقراری تدابیر امنیتی در اطراف سفارت رژیم صهیونیستی، اجازه نزدیک شدن معترضان به ساختمان سفارت نمی داد.
روز نکبت، سالگرد اشغال اراضی فلسطین و آواره شدن صدها هزار فلسطینی توسط باندهای صهیونیستی است که در پانزدهم ماه "می " سال 1948 میلادی روی داد.
این روز یادآور مصیبتی است که در سال 1948 میلادی (1327 خورشیدی) بر فلسطین رفت و هنوز دامن گیر بیش از 12 میلیون فلسطینی در سراسر دنیا است.
اروپام**4** 1552


















27/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 105]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن