تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خوبى و بدى در روز جمعه چند برابر (حساب) مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798303968




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ملت ایران اجازه بازرسی از مراکز نظامی را نخواهد داد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: امام جمعه موقت تهران: ملت ایران اجازه بازرسی از مراکز نظامی را نخواهد داد کرج- ایرنا- امام جمعه موقت تهران در پاسخ به جدیدترین اظهارات اوباما رییس جمهوری آمریکا، گفت: ملت قهرمان و مسلمان ایران به هیچ وجه اجازه بازرسی از مراکز نظامی را نخواهد داد.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد خاتمی شنبه شب در جمع نمازگزاران مسجد جامع رجایی شهرکرج، افزود: اینکه اوباما رییس جمهوری آمریکا می گوید ما پس از توافق هسته ای بازرسی های بی نظیر از مراکز نظامی ایران خواهیم داشت، باید بدانند که اگربخواهند قدم در محیط های نظامی ما بگذارند، ملت ایران پای آنها را خواهد شکست.
وی با بیان اینکه تیم مذاکره کننده کشورمان فرزندان ملت ایران و مورد اعتماد هستند، اظهار داشت: اعضای این تیم اگر ذره ای تحقیر در مذاکرات احساس کنند، میز مذاکره را ترک خواهند کرد.
عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه دشمنان اسلام ، امروز ایران را مظهر خیزش در جهان می دانند، گفت: آنها با هر ترفند وابزاری درصدد خاموش کردن نور اسلام و انقلاب اسلامی هستند.
وی با تبریک سالروز بعثت پیامبر عظیم الشان اسلام (ص ) اظهار داشت: همانطور که امروز مقام معظم رهبری در سخنان خود در جمع مسوولان کشور و سفرای کشورهای خارجی فرمودند بعثت پیامبر (ص ) خیزش عظیم در مقابل جاهلیت بود.
امام جمعه موقت تهران ادامه داد: کسی مفهوم بعثت را می فهمد که ضد بعثت را درک کرده باشد که از نگاه قرآن کریم ، گمراهی آشکار و جاهلیت از عوامل ضد بعثت هستند.
حجت الاسلام خاتمی بیان کرد: جاهلیت مربوط به یک مقطع زمانی یا دوران پیامبر (ص ) مربوط نمی شود و از نگاه قرآن ، جاهلیت یک فرهنگ است.
عضو مجلس خبرگان افزود: کسانی که از وجود خداوند غفلت کنند در واقع جاهل هستند ، بنابراین درنظام جمهوری اسلامی، همه باید به لطف خداوند امیدوار باشیم و از تهدیدهای دشمنان نهراسیم.
وی اظهار داشت: دو عنصر صبر و تقوا مهم ترین عامل برای پیروزی در مقابل دشمنان است.
امام جمعه موقت تهران با اشاره به تهدیدهای سران کاخ سفید مبنی بر اینکه تمام گزینه ها از جمله گزینه نظامی روی میزاست، گفت: ما باید در تمام شرایط به لطف خداوند امیدوار باشیم، زیرا درسال های اولیه انقلاب اسلامی، جهانیان شاهد رویداد بزرگی در طبس بودند.
خاتمی با اشاره به حادثه طبس در سال 58 اظهار داشت: کاخ سفید به اعتراف کارتر رییس جمهوری وقت آمریکا، شش ماه برای آزادی گروگان ها درایران از طریق نظامی برنامه ریزی کرده بود.
وی ادامه داد: خداوند در حالی هواپیماها و بالگردهای مهاجم آمریکایی را در گرداب کویر گرفتار کرد که هیچ کس از مسوولان کشورمان از این تهاجم خبر نداشتند.
امام جمعه موقت تهران افزود: بنابراین ما باید با رعایت اصول دینی و ارزش های اسلامی به لطف خداوند امیدوار باشیم و در این صورت دشمنان راه به جایی نخواهند برد.
وی با اشاره به تهاجم گسترده فرهنگی علیه کشورمان از سوی غرب، گفت: ترویج فرهنگ ابتذال و بدحجابی در واقع از مصادیق فرهنگ جاهلیت است و باید خانواده ها به ویژه بانوان در برابر این ترفند دشمنان، هوشیارانه عمل کنند.
عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه ملت قهرمان ایران در هشت سال دفاع مقدس ، گزینه نظامی دشمنان را بخوبی پاسخ داد، افزود: آنچه امروز باید مورد توجه همگان قرار گیرد مقابله با تهاجم فرهنگی است.
وی تاکید کرد: باید فرهنگ معنویت را تقویت و از فرهنگ ابتذال وهرزگی دوری گزید تا دشمنان نتوانند به اهداف شوم خود دست یابند.
حجت الاسلام خاتمی از ماهواره به عنوان ابزار تهاجم فرهنگی برای بمباران اخلاق و ارزش های دینی یاد کرد و گفت: امروز این تهاجم با هزینه گزاف توسط صهیونیست ها و وهابی ها در منطقه فراگیر شده است.
وی ، ترویج خشونت به بهانه آزادی را از برنامه های ماهواره ای دشمن نام برد و افزود: دشمنان با این تهاجم خود می خواهند ما را خسته کنند تا از اهداف و آرمان های والای خود دست بکشیم.
امام جمعه موقت تهران با اشاره به برخی توطئه های دشمنان علیه کشورمان گفت: سال گذشته در زمان بررسی طرح عفاف و حجاب در مجلس، برخی عوامل بیگانه با نام نهاد مقدس بسیج به اسیدپاشی علیه بانوان دراصفهان پرداختند.
وی اظهار داشت: برخی مروجان بی بندوباری و فرهنگ ابتذال در واقع هدفمند در جامعه فعالیت می کنند که باید هوشیار بود.
امام جمعه موقت تهران یکی از ویژگی های فرهنگ جاهلیت عصر کنونی را جابجایی ارزش ها و ضد ارزش ها دانست و گفت: براین اساس برخی به دنبال جایگزینی ناسیونالیسم و ملی گرایی با خدامحوری و خداباوری در جامعه اسلامی هستند.
وی تاکید کرد: براساس تعالیم قرآنی ، مسلمانان امت واحده هستند و باید از حقوق مظلومان در برابرظالمان حمایت کنند.
امام جمعه موقت تهران گفت: نباید در برابر ظلم ها و ستم هایی که به مردم مظلوم یمن ، عراق ، فلسطین ، سوریه و دیگر کشورهای اسلامی می شود، سکوت کرد.
حجت الاسلام خاتمی افزود: شهادت بیش از چهار هزار انسان بی گناه از جمله کودکان و زنان در یمن توسط عوامل استکبار جهانی در منطقه از مصادیق ظلم به مسلمانان است.
وی اظهار داشت: براین اساس همه ما در برابرمسلمانان مظلوم وظیفه حمایت داریم.
امام جمعه موقت تهران با تاکید براین نکته که دشمنان درصدد نابودی نظام اسلامی هستند، گفت: به یاری خداوند آنها آرزویشان را به گورخواهند برد. ک/2
7410/ 6155/ 3404



27/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 176]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن