تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانايى، ريشه همه خوبى‏ها و نادانى ريشه همه بدى‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816464018




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برانکو: به شکل استثنایی خوشحالم


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:


پیروزی در دربی مرهمی بود بر فصل پُر نوسان پرسپولیس؛
برانکو: به شکل استثنایی خوشحالم
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پس از برتری در این دربی باید بگویم که به شکل استثنایی خوشحال هستم.



به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، برانکو ایوانکوویچ پس از برتری یک بر صفر مقابل استقلال در نشست خبری گفت: قبل از هرچیز سلام می‌کنم وخسته نباشید به شما می‌گویم و از این فرصت استفاده می‌کنم و عید مبعث را به همه ایرانیان تبریک می‌گویم. کاملا روشن است که به شکل استثنایی خوشحال و راضی هستم و به زیبا ترین وجه توانستیم فصل را به پایان برسانیم.

وی ادامه داد: دوباره دست هواداران را می‌بوسم که دوباره به ورزشگاه آمدند و کنار ما بودند تا شادی مان را با آنها تقسیم کنیم و شاید این پیروزی بر حریف سنتی یک مرهمی بود برای فصلی که پرنوسان داشتیم.



برانکو در ادامه نشست خبری گفت: از آنجایی که هفته آخر فصل بود تشکر می‌کنم از سازمان لیگ که لیگی را تنظیم کرد که فوق العاده جالب بود. الان ورزشگاه یادگار امام تبریز را دیدم که مملو از جمعیت بود و این جشن فوتبالی با شکوه فوتبال ایران بود که اگر ذره‌ای به زمانی که من سرمربی تیم ملی بودم باید بگویم آن زمان با برنامه لیگ مشکل داشتیم و پس از ۱۰ سال که به ایران برگشتم دیدم سازمان لیگ برنامه یکساله تنظیم کرده که در آن همه تاریخ‌های فیفا رعایت شده است.

وی ادامه داد: از آنجایی که هنوز مسابقات در جریان است به جز بازی ما امیدوارم قهرمان لیگ سال خوبی را در لیگ قهرمانان آسیا فصل خوبی داشته باشد و زیبا‌ترین وجه قضیه این است که هواداران تا پایان سوت مسابقات نمی‌دانند کدام تیم قهرمان می‌شود. من به بازیکنانم تبریک می‌گویم که قهرمانانه بازی کردند و با میل و اشتیاق به دنبال برد بودند. با وجود مسابقات سختی که در یک ماه اخیر داشتیم از صمیم قلب به آنها تبریک می‌گویم و تکرار می‌کنم با وجود شرایط سختی که داشتیم بازیکنان ما با فداکاری بردند و آنچه برای من مهم است اینکه ذره‌ای شک و تردید برای برد امروز وجود ندارد.

سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: عذرخواهی می‌کنم که باید وقایع دو ماه اخیر را به زبان بیاورم زیرا در این دو ماه موارد و کارهای خوبی را دیدم.

برانکو در مورد نداشتن محسن بنگر، مهرداد کفشگری و گابریل فکر می‌کرد استقلال را بتواند شکست بدهد، گفت: اگر بخواهیم تقریبا در مورد بازیکنان ثابت صحبت کنیم به جز این بازیکنان باید محمد خانزاده و پیام صادقیان را هم نداشتیم، البته من مربی هستم و این چه سوالی است که من بخواهم به جز برد به چیز دیگری فکر کنم و همیشه تیمم را برای برد آماده می‌کنم برخی مواقع برد میسر نیست اما اگر بخواهم اسم مصدومان تیم را بگویم به جز بنگر که در یک ماه اخیر تمرینات سبک داشت و با وجود اینکه هنوز مصدومیتش خوب نشده اما به میدان فرستادمش زیرا می‌دانستم می‌تواند کمک کند و در ۲۰ دقیقه آخر هم به ما کمک زیادی کرد.

وی در مورد اینکه جواد زرینچه گفته یک پنالتی برای ما گرفته نشده، گفت: نیمه دوم چطور؟ شما بهتر از من دیدید، آیا داور نباید برای ما پنالتی می‌گرفت؟ من پنالتی که مربی حریف می گوید را ندیدم اما پنالتی روی ما دیده نشد و عین ماجرا بازی با سپاهان دوباره تکرار شد./فارس/110



۲۵/۰۲/۱۳۹۴ - ۱۹:۵۲




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 107]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن