تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس جز با اجراى حدود و احكام خدا خوشبخت نمى‏شود و جز با ضايع كردن آن بدبخت نمى‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817225314




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اخلاق نبی مکرم اسلام (ص) عامل مهم گرایش جهانیان به اسلام بود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: امام جمعه زاهدان: اخلاق نبی مکرم اسلام (ص) عامل مهم گرایش جهانیان به اسلام بود زاهدان - ایرنا - نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: مهمترین عامل گرایش مردم جزیره العرب به آیین اسلام و وجود مبارک پیامبر (ص) نه علم و معجزه و نه تبار و نژاد و خانواده، بلکه اخلاق بود.


به گزارش ایرنا، آیت الله عباسعلی سلیمانی در خطبه های نماز جمعه این هفته زاهدان افزود: تمام فضایل و کرامات در وجود نازنین پیامبر گرامی اسلام (ص) وجود داشت.
عضو خبرگان رهبری بیان کرد: شان و جایگاه و فضایل نبی مکرم اسلام آنقدر بالا و ارزشمند است که فهم انسان به درک تمام آنها نمی رسد و هر کس در حد خودش از آن حضرت برداشت دارد.
امام جمعه زاهدان با تبریک سالروز بعثت پیامبر بزرگوار اسلام (ص) ادامه داد: اخلاق و رفتار و خداپرستی نبی مکرم اسلام (ص) موجب شد تا پس از مبعوث شدن آن حضرت به پیامبری تمامی گروهها و فرقه ها زیر لوای اسلام قرار گیرند.
نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان گفت: هر یک از پیامبران الهی بشارت آمدن پیامبر مکرم اسلام(ص) را به امت داده بود.
آیت الله سلیمانی افزود: حضرت محمد (ص) پدیده ای استثنایی بودند که با بعثت شان کامل ترین دین الهی را به بشریت عرضه کردند.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان با بیان اینکه مسلمانان شیعه و سنی همواره در طول تاریخ به سبب ایمان داشتن به خدا، قران و پیامبر گرامی اسلام(ص) و اهل بیت آن حضرت با هم متحد و یکپارچه بوده و هیچگاه اختلاف و نزاعی نداشتند زیرا هماهنگی و وحدت میان بزرگان و علمای اسلام وجود داشته است.
امام جمعه زاهدان با اشاره به کشتار مسلمانان بدست عده ای مسلمان نما اظهار داشت: عده ای مسلمان نما که مدعی مسلمانی هستند با کشتار زنان و مردان و کودکان بی گناه مسلمان، سعی در بدنام کردن اسلام دارند.
عضو خبرگان رهبری با محکوم کردن آل سعود در نقض آشکار حقوق بشر در یمن افزود: رژیم آل سعود با جنایات خود در یمن به دنیا ثابت کرد که مجری احکام آمریکا برای تحقق اهداف اسراییل و کشورهای غربی است.
آیت الله سلیمانی سکوت مجامع بین المللی در مقابل این جنایات را محکوم کرد و گفت: امروز وظیفه اصلی جهان اسلام و تمامی آزادیخواهان جهان حمایت از مردم مظلوم یمن و تامین نیازهای آنان به ویژه دارو و غذا و سوخت است.
امام جمعه زاهدان از عملکرد مطلوب جمعیت هلال احمر قدردانی کرد و گفت: جمعیت هلال احمر و امدادگران آن همواره در سخت ترین شرایط به کمک حادثه دیدگان شتافته اند و کمک به مردم را عبادت می دانند.
فرزند آیت الله مکارم شیرازی نیز در بین دو نماز با تبریک سالروز مبعث پیامبر (ص) و تسلیت سالروز شهادت امام موسی کاظم (ع) سلام مراجع قم را به مردم سیستان و بلوچستان ابلاغ کرد و گفت: نگاه مراجع به مردم نگاهی پدرانه است و اگر موفقیتی برای مردم استان پیش آید بسیار خوشحال می شوند و اگر مشکلی بوجود آید هم به تبع آن بسیار دل آزرده می شوند.
وی افزود: مبعث رسول خدا یکی از معجزات الهی و نشانه ای برای مبعوث شدن حضرت محمد (ص) از سوی خداوند متعال است.
مکارم شیرازی بیان کرد: مبعث الفتی است که مسلمین جهان را به هم نزدیک می کند.
وی تاکید کرد: مهمترین مساله در استان سیستان و بلوچستان این است که مردم چه شیعه و چه سنی باید نماینده ولی فقیه در استان را محور قرار دهند زیرا نماینده ولی فقیه کسی است که از سوی رهبر معظم انقلاب منصوب شده و فردی است که مصلحت مسلمین را در نظر می گیرد.
وی افزود: وظیفه مسوولان نیز اخلاق و تزکیه است و نباید به خاطر معیشت از تزکیه و اخلاق غافل شوند زیرا علاوه بر مسائلی چون امنیت و معیشت و غیره اخلاق اولین و مهمترین رکن است.
8006/6081 /1596



25/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن