تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس مى خواهد دعايش مستجاب و اندوهش برطرف شود، به تنگدست مهلت دهد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818968298




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه ایلام: آل سعود با سکوت جامعه جهانی در یمن جنایت می کند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: امام جمعه ایلام: آل سعود با سکوت جامعه جهانی در یمن جنایت می کند ایلام - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: دنیای امروز دچار جهالت نوینی شده و رژیم منحوس آل سعود که داعیه خدمتگزاری به حرم امن الهی را دارد با استفاده از سکوت مجامع جهانی و بین المللی اقدام به بمباران و نسل کشی در یمن می کند.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین محمد نقی لطفی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر ایلام اظهار کرد: در برابر چشمان مسوولان همه کشورها و سکوت مجامع بین المللی مردم یمن در بغرنج ترین موقعیت بسر می برند و تنها حامی واقعی این مردم بی دفاع این کشور، دولت و ملت جمهوری اسلامی ایران است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود آمریکا را دشمن اصلی و قدیمی ملت ایران دانست که در مدت 36 سال گذشته انواع هجمه ها، توطئه و فشارها را بر دولت و مردم ایران وارد کرده است.
لطفی از تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان خواست در صورتی که از مذاکرات نتیجه خاصی نمی گیرد برای نشان دادن هیمنه ایران اسلامی میز مذاکره را ترک کنند.
وی افزود: همزمان با نزدیک شدن دو طرف مذاکره به توافق نهایی، سران و مسوولان آمریکایی و رییس سازمان انرژی اتمی ادعاهای جدید و خواسته های نامعقولی همچون اجازه بی قید و شرط برای بازرسی از اماکن خاصی چون فضاهای نظامی و دفاعی ایران را مطرح کرده اند که اجابت آنها از سوی ایران امکان پذیر و منطقی نیست.
خطیب جمعه ایلام ادامه داد: به همه مردم دنیا ثابت شده که برنامه های هسته ای ایران صلح آمیز و در راستای توسعه کشور است .
لطفی با بیان اینکه مسوولان ارشد کشور نباید اجازه رجز خوانی به غربی ها بدهند، تاکید کرد: ایران اسلامی بعنوان یک قدرت در منطقه و جهان شناخته شده و سیاست راهبردی جمهوری اسلامی در اقصی نقاط دنیا و منطقه پذیرفته شده است.
امام جمعه ایلام سپس بعثت پیامبر بزرگ و مکرم اسلام (ص) را بزرگترین حادثه تاریخ بشریت خواند و گفت: رسول گرامی اسلام در زمانی و در بین مردمی مبعوث شدند که در فرهنگ بی فرهنگی جاهلیت غرق شده بودند.
به گفته وی، بعثت ایشان زندگی بشر را برای همیشه متحول ساخت و اینک نیز جهالت بشریت را تهدید می کند بنابراین تنها با پیروی از فرامین و آموزه های این راهنمای بزرگ الهی، بشر قابل اصلاح است.
وی به روز جهانی خانواده نیز اشاره و اظهار کرد: این روز برای توجه به سلامت، امنیت و آرامش کانون خانواده است و زن رکن اصلی یک خانواده محسوب می شود، هر چند امروزه اشتغال زنان در بیرون از منزل این آرامش و سلامت را دست خوش تحول و تغییر ساخته است.
لطفی یادآور شد: اسلام به عنوان کامل ترین دین برای خانواده و تربیت فرزندان ارزش زیادی قایل است و در این رابطه فرمایش های زیادی از اهل بیت (ع) به ما رسیده که در سایه این آموزش های الهی می توان فرزندان موفق و صالحی را تحویل جامعه داد.
7172/6033 /1596



25/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن