تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند از آدم بد اخلاق توبه نمى‏پذيرد. عرض شد: اى رسول خدا، چرا؟ فرمودند: چون ه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819504473




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه اراک: جوامع بین المللی آتش بس در یمن را دایمی کنند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: امام جمعه اراک: جوامع بین المللی آتش بس در یمن را دایمی کنند اراک- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: ملت ایران از جوامع بین المللی و مسلمانان جهان انتظار دارند که با حمایت های قوی معنوی، آتش بس پنج روزه را برای حمایت از مردم مظلوم یمن در این کشور دایمی کنند.


آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در خطبه های نماز جمعه اراک گفت: آل سعود و همپیمانانش به اسم اسلام و دین زنان و کودکان بی دفاع یمن را به خاک و خون کشیده و به دنبال کسب قدرت در منطقه و غارت ثروت ها هستند و مسلمانان جهان در برابر این جنایت ها نباید ساکت بمانند.
وی ادامه داد: آل سعود که باید متولی امن خانه خدا باشد و الگویی برای امت اسلام شود، با قصاوت تمام حکم اعدام شیخ نمر باقر النمر، روحانی شیعه که بیمار است را صادر می کند و بمب های خوشه ای بر سر مردم بی دفاع یمن می ریزد و جنایت های گسترده ای را علیه مردم یمن انجام می دهد.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بیان کرد: آل سعود یک ملت ده هزار نفره است که سرزمین وحی را مصادره کرده اند و روزانه ده هزار میلیون بشکه نفت را می فروشند و به جیب خودشان می ریزند و بدون قانون و مجلس با زور گویی بر مردم حکومت می کنند.
آیت الله دری نجف آبادی افزود: کشتن مردم مظلوم و بی دفاع یمن توسط جنگنده های نظامی آل سعود حرکتی خصمانه و غیرانسانی است که در راستای اهداف صهیونیست ها در کشتن مردم مسلمان فلسطین صورت می گیرد.
امام جمعه اراک گفت: مردم مسلمان یمن تاکنون نشان دادند با وجود کشتار بی رحمانه آل سعود و حامیانش در برابر آنان ایستاده اند و در نهایت پیروز می شوند.
آیت الله دری نجف آبادی با یادآوری روز 27 رجب به عنوان روز تاسیس رژیم جعلی اسراییل عنوان کرد: ریشه های این رژیم 60 سال پیش در جریان پیمان ننگین کمپ دیوید در کاخ سفید ایجاد شد و غاصبان اسراییل با اشغال سرزمین های فلسطین و شهادت مردان و زنان جنایت های بسیاری را در این منطقه انجام داده اند.
وی ادامه داد: هم اکنون نیز کشور های عربی که باید مدافع ملت مسلمانان باشند دست در دست این رژیم جعلی گذاشته و کمپ دیوید دوم را افتتاح کرده اند و با هدف مقابله با جمهوری اسلامی علیه انقلاب اسلامی ایران موضع گیری می کنند.
آیت الله دری نجف آبادی گفت: ملت 80 میلیونی ایران با وحدت و همدلی از آرمان های امام (ره) و خون شهدا پاسداری می کنند و هرگز تن به ذلت نخواهند داد و در برابر تمام زیاده خواهی های غرب و آمریکا ایستادگی می کنند.
امام جمعه اراک در بخش دیگری از سخنان خود با یادآوری بعثت پیامبر (ص) افزود: حضرت محمد(ص) تمام در های عالم ملکوت را به روی بشریت گشود و راه های رسیدن به ملکوت و سعادت را به مسلمانان آموخت.
وی ادامه داد: پیامبر اکرم (ص) آخرین دانشگاه ملکوت را تاسیس کرد و دانشجویانی همچون حضرت علی(ع)، فاطمه زهرا(س) و ائمه اطهار که عالی ترین انسان های روی زمین هستند برای هدایت مسلمانان تربیت کرد.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و نمازگزاران با تکبیر جنایات رژیم آل سعود در یمن را محکوم کردند و روز خانواده و شهادت امام هفتم شیعیان را گرامی داشتند.ک/2
1955/6013/ 1539



25/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن